|
|
|
|---|---|
|
Hej Min växelläges display är svart, jag undrar om det sitter någon lampa där bakom som kan vara trasig ? | |
|
Mycket troligt. Vet dock inte om det är lampa eller lysdiod. (alla BMW-displayer med orange text och svart botten är genomlysta LCD-displayer) |
|
|
powertoy,,,,,,tack för upplysningen. Jag har "lite" dåliga diplaytexter ibland,,,,,vxllägen och kilometmätaren och så. Funderade om det kunde vara dioder eller nåt sånt faktiskt så jag får väl plocka ur intrumenteringen och byta dom. Är det mycket trassel att ta ur den eller är det nåt "man gör på en kafferast"??? |
|
|
Jag hade samma fel , öppnade instrumentet och fixade alla kallödningar samt bytte de kondingar som mätte fel. Sedan har det fungerat. Känner Du till en riktigt stor container ? Isf. vill jag kasta min bil där. |
|
|
wadel,,,,,,,,varför vill du kasta din bil där???????????? Ge den till mig istället. |
|
|
För att jag får ett nytt fel varenda dag. senast : nebellicht vorn waschwasserstand vorn växellådan slutar dra avgassystemet hoppade ur gummibussningarna. (jobbigt som fan) tankmätaren stendöd (igen) takluckan funkar bara ibland ruchlicht vorn ingen matningspänning till värmespjällen (trots boxjäveln är hel.) vänstra fönsterhissen går ap-långsamt minnet i stolarna tappas. växelägesdisplayen död originalslutsteget tappade 2 kanaler (trasig TDA-krets) spolarvätskan kommer inte trots hel pump och rensade slangar + fullt i tanken. varvmätaren stendör ibland osv osv osv... Funderar på att bokföra alla fel och lägga upp på en websida... kommer troligtvis bli den mest bråkiga 735a som någon någonsin ägt. Ja , sen går motorn illa på 2500 varv emellanåt , ja ventilspelet är rätt ställt.... Jordfel ? :-))))))))))))))))) "Sure" Känner Du till en riktigt stor container ? Isf. vill jag kasta min bil där. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.