|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som kan gatuadressen till "Zentrum für Gebrauchte Automobile Niederlassung München? Ska ta en sväng dit på europasemestern. | |
| På mobile.de finns en funktion där man kan söka auktoriserade handlare, finns kanske med där. München lär väl va postnummer 9xxxx nånting, lite lättare att sortera då. | |
|
Länk Länk |
|
| Stort tack Kane. | |
|
Jag var där för två vecker sedan. Hallarna gapade otroligt tomma. Tyvärr så höll de som bäst på med att flytta till de nya lokalerna. Fyra biltransporter lastade E38:or just vid mitt besök. Synd att man kom lite olägligt. Hoppas att du har bättre tur Stout. Men som sagt Niederlassung finns ju på fler orter (tex. Hamburg och Leipzig), men kanske inte med samma ofantliga utbud som Munchen, men klart värda att besöka. Länk , är en Gulasidorna variant i Tyskland. Mvh. Patric Länk |
|
|
Tack för infon PJ. Har du en aning om hur långt de kommit med flytten? Ska inte besöka dem förrän i början på juli på hemresan från Italiten. |
|
|
Ska besoka dem om ett par timmar och ska nu leta efter adressen. Det ska bli spannande att se om det finns nagonting som ar vart att ta hem :) Sitter nu och internettar fran Sankt Johann i Osterrike. Tchuss |
|
cdabox |
är det billigt att handla bil där ? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Sankt Johann, trevligt. Där vasr jasg för en månad sedan. Tankade innan vi fortsatte till Kitzbuhel. | |
|
Fick tipset av Gasar-Magnus här på BMWPower. Jag måste säga att jag blev väldigt imponerad av BMW Niederlassung München. Man blev helt sjuk av att gå igenom hallarna med begagnade objekt. Vet inte hur många tusen bilar det var men många var det och inga skrothögar precis :) Jag tog massvis med foton på "Zentrum für Gebrauchte Automobile Niederlassung München" som jag kanske lägger upp på en sida för beskådning. cdabox: Jag tyckte att priserna var i överkant, nog svårt att göra klippet där. Jag letade efter snäva kriterier och av de fåtal som då fanns kvar var priserna alldeles för höga för att jag skulle nappa. Hittade dock en -00 (tillverkad 99-09-24) 540iA Touring med allt jag ville ha, svåra saker som utan rails och aspensilver men med all utrustning som tänkas kan, 8200 mil hade den rullat. De begärde €28,900 för den och då var det inte facelift modellen. Om det stått €20.000 hade jag nog lagt pengarna på bordet. Men jag undrar hur de ska bli av med alla bilarna för det var många. Hundratals bilar uppradade efter serie och sedan modellbetäckning i de nya hallarna. |
|
|
Stout, du får helt enkelt lägga ett bud...:) /Simon på väg mot 2000 inlägg! |
|
whywhy99 |
Förlåt att jag lyfter en gammal tråd, men finss det nån hemsida dit ? |
Scheckheft |
Hej Deras hemsida Länk Mvh Scheckheft ______ Länk |
Fredrik Wennerholm |
Hej! Vilken var gatuadressen till Niederlassung i Munchen? internet adress? Mkt tacksam för svar. |
| Fredrik: Gå in på länken Scheckheft la in, under 'Unser Unternehmen' finns en länk som heter 'So finden Sie uns' och där kan du klicka på 'Anfahrtskizze' eller 'Routenplanung'. Routenplanung kan va bra om du vet vilken adress du utgår ifrån, kan du München så är nog Anfahrtskizze enklast. | |
Fredrik Wennerholm |
Tack! Hittade centrum för Gebrauchtwagen, super! Mvh Fredrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.