|
|
|
|---|---|
|
Allvarligt talat, verka vara dålig respons på denna annons. haft den på Blocket samt här. Hur mycket kan man begära för den?? fått 3 st bud på den. Måste får den såld snabbt men samtidigt vill man ju inte sälja den för billigt. vart kan jag börja för någonstans? Vilken prisklass? det är ju ingen rishög som många andra man kan hitta. Men jag måste får den såld inann sommaren är slut. Tah på en Touring. Länk Mvh: Stefan Ste | |
|
Länk Ste |
|
|
40'-45' // Rocco |
|
|
Okej så med andra ord så gott som alla överpriser för sina Coupers. Kan nämligen inte hitta en enda för ens 50 tkr. Knappt man ens hittar en i tyskland i det skicket på mobile. så därför tycker jag allt verka lite konstigt mvh: Stefan Ste |
|
| Jag tycker 55' är ett bra pris om den är i fint skick. Kan inte tänka mig att folk gör sig av med en liknande bil för 40'-45', men vad vet jag? Är du inte i stort behov av att bli av med den snabbt tycker jag inte du ska sänka priset ytterligare. Jag fick nyligen 60' för min 316 Compact -95, så nog bör du få 55' för din. | |
|
Bekymmret med att sälja bilar just nu är inte vad de borde vara värda utan att många har en osäker anställning, lågkonjunktur etc. Att behålla bilen kan vara ett alternativ....dock är det naivt att tro att man får mer om man väntar ett halvår....då är bilen ännu äldre.....ska man sälja snabbt kan det vara så illa att man får bita i det sura äpplet och sälja billigt. Önskar dig lycka till med försäljningen! /Simon |
|
|
Klen motor (jmf. med 325 förstås) många mil samt klent utrustad (ingen klima/skinn) gör att det blir svårsålt. Tror att slutpriset bör ligga nånstans mellan 40-45' //Marin |
|
|
SOm de säger här ovanför. motorn är ju inte den mest eftertraktade samt att den har några mil på mätaren. Min känsla är ju att en 93:a med 19000 mil på mätaren känns som ett tryggare köp än en 93:a med 10 000mil, för den har gått för lite i förhållande till åldern. Tror inte priset är fel, men behöver du pengar snabbt så får du nog sänka. tyvärr. sänk 5kkr och skriv pok. det brukar avskräcka de värsta prutarna, så kanske du får den såld hyggligt snabbt. Testa blocket, riktigt många som läser där. |
|
|
Avsaknaden av ac är det största hindret nu när sommaren är på ingång. Har man en gång haft en bil med ac så är det ett mycket bra pris som skulle motivera(iallafall mig)att skaffa en utan,och för ditt pris får man en med. Finns dom som inte prioriterar ac(oftast dom som aldrig haft)men då kan du nog få vänta ett tag för att hitta dom köparna. Henrik |
|
|
Okej, Jag får väl köra en rövare igen på blocket o testa. Bilen är ju pedantskött annars så något borde jag får för den. och som många av er säger så saknas Ac`n. tur att luckan finns iallafall. Sedan är väl inte motorn den rappaste. Ok när man kommit upp i fart, men från 0 är det lite slött. Någon som vet annars vad man kan får ger för en Touring 95 uppåt?? e36 då vill säga-- Tackar för alla svar Mvh: Ste Ste |
|
AIex |
Ste - Inte en coupe men ändå bra pris och den är fin och har ganska lågt miltal: Länk Mvh/Alex |
|
Jo men Coupen står högre så det märks. likaså de jag känner som haft 320/325 skulle inte heller valt den gamla motorn utan Vanos. Men jag sänker, Haft många som bjudit 50 vid snabb affär. Mvh: Stefan Ste |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.