AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
32.713

Min ideal BMW!

Sida 2 av 2
Hebbe?
Har Chiptrimmet gjort dig någon större förtjänst? Jag kan tänka mig att nya avgassystemet gjorde nästan lika mycket, men... Vad vet jag? Det är ju det jag vill veta :-)

Själv har jag just sålt iväg min bil, men en nästan lika dan. En Rieger frontspoiler dock...
De intresserade kan se en _massa_ bilder på den på Länk , fotona tagna från Uppsala Slott en molnig dag.
He
286
Hebbe
Alpina B10 V8 -98
Nr: 256
Tjenare
vet ej om det är nån stor skillnad för grejorna satt redan där när jag köpte bilen!!!
Och Jag har bara kört ett fåtal andra 325:or och dom har man ju inte snytit ur direkt!!
Tjena Darklight!

Din fd BMW är förbaskat snygg! Stilren är ordet! :-) Själv föredrar jag utan ögonlock, men det är såklart en smaksak. Undrar om det är original M-fälgar du har på bilen?

Mvh Tobias
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Håller med. Darklights förra var kanonsnygg. Men jag skulle villat ha en liten vinge på bakluckan på den:-). Och sedan följer jag Tobbes koncept: inga ögonlock. Smaken är som baken.
Hmm, jo, snygg kanske den var :)
Jo men visst! Fast det var egentligen bara en annan spoiler i fram, men det gör mycket.

Så, jag hoppas att grabben i Vimmerby tar väl hand om den nu, det gjorde i alla fall jag. Suck, folk ringer fortfarande på annonsen för en vecka sedan i motobörsen. Har nog haft ett 15 tal samtal, ganska mycket tror jag?

Vinge? Hmm, jo. Det skulle kanske varit snyggt. Jag ville däremot hålla mig borta från sådana hembyggen, borra i plåt i onödan på en annars så bra rostskyddad bil kändes inte rätt.
Apropå det, såg en M3 hos Henry Melin's, danderyd. Suck, den vingen var påsatt i efterhand, lät som den skulle gå av varje gång man stängde bakluckan, sedan var alla skruvarna rostiga... Suck, det vill man verkligen inte vara med om, bara för att det är dåligt gjort.

Ögonlocken? Tja, de var med när jag köpte dem, passade på att lacka dem diamantsvart bara, vet inte om den blev sämre/bättre med eller utan...

Fälgarna? Tyvärr inte org. Om man tittar noga på den bilden från ena fälgen (vet inte om jag lade upp den i "stort" format) så ser man att "Motorsport" inte är instansat i fälgen, som den är i original. Men sedan hade jag ett par kontur fälgar till vintern, också 17" :-) Rockade...

Jaja, inte min bil längre. *snyft*
Men något annat kommer det väl att bli.

/D
Mangemannen
Tjenna darklight.
Du hade precis en sån bil jag hade kunnat tänka mig.
Vad fick du för den???
vilken årsmodell var det?

Riktigt snygg.

MVH / Magnus
25
mårtensson
320 coupe 95
det ska vara 17" M3 fälgar M3 front vita sidoblinkers och där bak. skall där vara rostfritt(där är så gött saond.)

mårtensson
Varför inte en orginal M3:a? :-)

Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
äger redan min ideal bil....

visst, E36 e söt å titta på tycker flickor...

men E30 e bäst å köra... särskilt M3!

/Jonas

Adam318
M Contur-fälgarna tycker jag annars är helt klart snyggast på en M3 E36 i Silver!

*mums*

------Sign.------
Brings Me Womens?
Tjaba!

Skickar en länk på en BMW 325i Coupé -93 "Silver Metallic och M-Contur fälgar :-) " Hittade bilden i ett "Word-dokument" som jag skrev för 2 år sedan *ler* Hoppas länken funkar. Det kan ta lite tid för Yahoo att granska bilden (Laddade precis upp den)

Länk

Ha det!

Mvh Tobias
Magnus: Fick 95' till slut, men har fått ett 15-tal samtal efteråt, funderar på ifall man gick ut för lågt...

Om du vill kolla in alla detaljer om bilen så finns det på den sidan jag pekade på tidigare, finns länkat där. (men -92 11000 mil)

Annars tycker jag att M3spoilers börjar bli lite väl uttjatat, Rieger har väldigt bra spoilerkit tycker jag...

Nåja, vänner på 5:an nu :)

/Marcus
Sammy Lundin
Eller min E30. vackrast om jag får säga det själv

MAX power
Marquez
Eftersom många och mycket här verkar handla om E36 Coupér så måste jag bara lägga in en länk till min gamla pärla: Länk

Mackan
Ko
663
Koffe
320iC -93
Marquez>>
Vad fick du för bilen tillslut? Kollade på din annons fler än en gång kan jag säga, den var/är ju grymt snygg asså! Har själv funderat på 17" ACS till min, men jag ser ju att det kanske är 18" som gäller trots allt =)

Törs man fråga varför [No_fake_m3_speedrun] förekommer i din användarprofil? Är det föraren själv som skriver eller har han kanske köpt "känd från TV"-bilen??

//Koffe
Visst är Schnitzer fälgarna vackra :) Tycker dock också att M-contour fälgarna passar mkt bra på sedanen. Någon annan som också tycker det? :) Blir det nya fälgar snart Koffe? :)

Mvh Tobias
Peter
Idealet.. *ler* den har jag byggt åt mig själv... en e30 325, diamantsvart sänkt 60/60 lilla sidokjolen, is frontläpp, utan vinge, enkelt och cleant med feta fälgar... ferritta system, extractor och öppet sportfilter.. en kul bil i min smak..

...e30 rules ;-)

se bild här:

www.strippen.ws
Thörn
"Och Jag har bara kört ett fåtal andra 325:or och dom har man ju inte snytit ur direkt!!"

Ja din egen har du ju snytit ur och då fick jag ju bogsera hem dig..
Andra gången du åker lina hem ju...
Föressten när är den ute och rullar igen....
Inte bra att ta 2:an istället för 4:an så där...

M3
175
M3wannabe
325i Coupé -92
Min första Beeemer =)

Den där m3:an från bytbil är extremt lik min lilla darling undra om jag kan byta me dom jämt av bara motorn å lite smådeltaljer som skiljer ju samma fälgar å allt annars ;)
Jag vill ha en M3aaaaah!

Me Be M3 Wannabe! =)
Visa användare
605
göran
525ixt-94
* E39-kombi-kaross, men fjäderbentunnlar för sedanbakaxel
* M5/E39-chassi
* SMG II-drivlina
* Mopar-Hemi 450+ kubiktums-V8:a :-)

/göran,
vintermannen/
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.