|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Skulle vilja skriva om hur min "ideal" BMW ska se ut. Är frälst i E36:an för det första :-) En rak sexa ska ruva under huven (ingen tvekan) *ler* Ett par 17 tums Hamann HM2 fälgar med 235/45 sulor. Lagom sänkt si så där 30mm fram och 15mm bak. Vita blinkers runt om skulle inte sitta fel. Nedlackerad såklart. Inga vingar eller spoilers. (Stilren med andra ord) Möjligtvis Xenonljus eftersom det ser sjysst ut. Det är intressant om vad andra har för smak så skicka gärna lite svar! Mvh Tobias P.S De som tycker att den här diskssionen är löjlig eller patetisk "måste" såklart inte svara... ;-) | |
|
Hehe... jag vill svara =) Min skulle nog se ut ungefär likadant. En coupé förstås... Fast jag vill nog lägga på en M3-front till det där! //Koffe |
|
|
En Coupé! Bra idé Koffe. Tänkte jag inte på. Det skulle jag också vilja ha :-) M3-bakdel också då kanske *ler* ///Tobias |
|
pjotor |
Gärna M3 motor också. |
| varför inte bara slå till och köpa en m3 e46? Eller om man vill vara lite mer udda den haman tunade/stylade med med måsvingar och en v12a under huven? Har man bara pengar så.. | |
|
Ja, hur ska den igentligen se ut. Jag har en silvermetallic sedan (nedlackad), med m3 kogångare fram, en lagom säkningssats, MM Evo(215/45-17) den har fått ett mycket fin, lean, look. Men några ögonlock kommer kanske till, och M3 speglar och rödvita bakljus /Nicke |
|
|
Hamann kommer att börja sälja dessa satser som gör att man får måsvinge dörrar i slutet av detta år. MVH Sunken |
|
|
Stilrent är ordet Tobias. Därför gillar jag M3-e36 skarpt, helt original.Den är diskret! Helst inga ögonlock för min del. Här är en bild på en jag kan tänka mig. Länk Tobias, den finns på i Täby. Vi kanske kan ta en sväng tillsammans och inspektera ? Mvh Anders S. |
|
| Anders S: Den m3 var väldigt fin och fräch. Det såg ju knapt ut som någon suttit i den. MEN: en vinge skulle inte skada. | |
|
Tja Anders! Riktigt snygg!!! Synd dock att den finns hos Cartrade. De är ju inte precis kända för att ta hand om sina bilar... :-) Kolla bara hur smutsig inredningen är... Men annars (efter en dammsugning) så är den säkert i toppskick. Ja... Va säger du? Ska vi slå till? :-) Kom över med bilen i helgen vet jag... Ha det! Mvh Tobias |
|
|
E36 cupe lr sedan sänkt så mycket det bara går o lite till med väldigt breda o disktreta 17" lr 18" färg:svart absolut ingen vinge,väldigt lätt tonade rutor,typ det ska bara annas att dom är lite mörkare,nån diskret men snygg front,ej M3 för den är på tok för vanlig,ner lackad,kanske M3 kojlar.ögonlock modell långa.helvita bakljus o M3 hjälar i skärmarna med ett dikret luft intag i huven vidluftfiltret,det är väl en grund tanke iaf =) sen kommer man alltid på nått nytt =) D är fegt o släppa gasen! |
|
| Roligt att få andras synpunkter! ;-) | |
|
Vad sägs om den här!! Faller i min smak!! Länk Hadé //hebbe |
|
| Hebbe: Jag tyckte att den såg ut som ett adobe bygge. Visst är det det? Såna där stora fälgar kan man väl ändå inte ha? Och däcken sen, två varv eltejp. | |
|
Mmm det är klart att det är(lite överdrivet kanske) men det duger ju!! Var tvungen att leka lite med min bl på datorn å se vad man kunde göra för nåt roligt!! Hadé igen //Hebbe |
|
| 325om2.jpg??? Om som i omgjord??? I t.ex. adobe? | |
|
La upp en till bild men nu är den original.. Länk Riktig pärla va?? 325 coupé -92 12000mil skinn ac m,m |
|
|
Förresten ifall ni kollar på bilderna så skulle jag gärna vilja veta vad det är för fälgar (lite skämmigt att inte veta fålgarna på ens egen bil)) Vet inte vad dom heter det är iallafall 17" Mvh //Hebbe |
|
| Mycket bättre! Visst ska fälgar vara stora, men man behöver inte överdriva. Man kan göra mycket roligt med adobe. | |
|
FÖRBANNAT SNYGG HEBBE! Grymt mkt snyggare utan "adobe" modifieringar :-) Du kan väl berätta vad du har för utrustning? Mvh Tobias |
|
|
Tjenare Ja du det är en 325 coupé -92 som har gått 12000mil.. Lagunagrönmet. Ac. Svart skinn. M-knopp. nerlackad. 6* vita blinkers. 17" 215/45-17"fram 225/45-17bak Chippad. Dubbelt 2,5" system. Ögonlock. Californiaimport om jag har förstått det rätt.. Alltid nåt man har glömt!! I övrigt så är den kanonfräsh.. Hadé Alla Bmw-Fanatiker... //Hebbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.