AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
799

Finns det någon bra styling/tuning affär i Stockholm?

z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Tjena.

Är det någon på forumet som sett eller varit i en bra styling/tuning affär i Stockholm? finns det någon sådan???

Antingen är det däck och fälg affärer eller biltema och Micro, men jag vill hitta någon som har lite av allt (gärna mycket av allt) typ somi filmen Fast and the furious.

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Det finns en rel ny affär på Folkungatan i fd bilhandlarlokalen (fd Autocenter?) på vänster sida i nedförsbacken mot Londonviadukten (ung. i korsningen Erstagatan).
Mvh
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
PS. Folkungagatan skall det förstås vara. DS
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Ska kika in och kolla!
Tack för hjälpen.

Hittade även VanadisCarstyling eller något liknande sosm var ganska bra, har lite av varje (=mycket som man vill ha!)

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Länk
Ligger inte i Sthlm, men dom har snabba leveranser och mkt bra att ha å göra med.

//Bimmerman
Zim Zimma here's ma bimma
Länk
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Tack Bimmerman, men jag vill ha en affär som jag ¨fysiskt kan gå in i och klämma och känna på de delar jag ev. tänker köpa. Internetaffärer är bra på det sätt att de ofta har bra priser men vilket kan resultera i att man köper något man inte vill ha för att de såg bra ut på en bild.

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Då får du nog leta länge, inte många stylingfirmor som har såna grejer på lager. Det är kanske nån som har en vinge eller nåt hemma men inte mkt mer.

//Bimmerman
Zim Zimma here's ma bimma
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.