|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
kalas! en sedan har ju 2 rutor mindre än en touring, men o andra sidan är bakrutan svårare o komma åt - var så jag tänkte att det kanske inte skiljer så mycket... mvh Danne |
|
zansibal |
Men grabbar, vad är det jag hör. Det är väl klart man tonar sina egna rutor hemma på grusuppfarten... Och vilken film använder man? Jo, the one and only BILTEMA!!! Härmed avslutar jag denna diskussion med dessa ord utav ren yttersta visdom. >> BMW = Beste Motoren im Welt << |
|
Kanske på en LADA. Annars är det proffsfilmning som gäller! Har man inte råd så sparar man lite pengar till eller låter bli. Finns inget fulare en än kasst tonad bil. Självklart går det att göra själv, men krävs att man är väldigt händig och får lite tips, sen måste du få tag i bra film också. |
|
Vertical mind |
zansibal: Fet ironi eller? =) BMW-Danne (och andra i Ljungbyområdet): Sorry att det tagit lite tid, jag glömde totalt bort att kolla adress och så. Men ändå: RH DEKOR & SOLFILM Kånnavägen 1 LJUNGBY Tel: 0372-10995 Fax: 0372-74744 Mail: rh-dekor@telia.com Hoppas det hjälper någon. Efter att hya sett tre bilar som de tonat så är det dem jag tänker vända mig till när det är dags, ingen tvekan. // Johan V8 Power |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.