|
|
|
|---|---|
|
Åkte med en bekant i hans 540iA -93 idag, en fin bil med sportstolar och buffelskinn... samt all övrig "nödvändig" utrustning från fabrik... MEN... den saknade dock nackstöd bak... och det fanns inga märken efter några heller... Borde inte en sådan sak varit standard på en bil för en halv miljon även 1993, vet dock inte om hans är importerad. Blev väldigt ställd när jag såg det, såg sportigt med skumt ut med sportsitze och buffelskinn utan nackstöd bak! Någon som kan något om detta? MVH, E38B12 | |
| har för mig att sportinredningen inte har nackskydd bak pga. att då skall det inte sitta några ungar bak & drälla med glassen.... :-) | |
|
Ser hur som helst INTE bra ut på en BMW E34.. Mvh Janne. |
|
|
Alla gånger en import!! De "brukar" sakna nackstöd bak även om det finns på många ändå. Lite svårt att förklara, men det satt inga nackstöd i min fd 530 vid köp. Jag hade inte sportstolar i den. En annan 530 från trakten har nackstöd bak och i den finns sportstolar i skinn. Har även sett ytterligare en 530 i krokarna med sportskinn utan nackstöd bak. /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
| Jag har sportstolar och buffelskinn i min + bakre nackskydd... Kan inte tänka mig en e34 utan bakre nackskydd... Borde se helflummigt ut | |
|
Nackstöd bak var aldrig standard på E34an i Tyskland däremot har alla sv-sålda det. Mvh Stephan |
|
| Min mor har en 540iA -93:a utan sportinredning som saknar nakskydd bak. Lite konstigt när man till och med kostat på sig gardiner för alla rutor bak för diskretionen och komfortens skull och sen har baksätespassagerarna inga nackstöd att luta huvudet mot... Men baksätet är ju ändå så litet att det inte blir någon lyxkänsla att tala om. Däremot så har man fruktansvärt mycket bättre bakåtsikt utan dessa nackskydd vilket kan behövas i E34 som har rätt sopig sådan. | |
|
Ringde min kollega senare och frågade, hans 540 är mycket riktigt importerad. Är det dyrt att slänga i nackstöd i svart buffelskinn såhär i efterhand? MVH E38B12 |
|
|
min importerade har komfort skinn och nackstöd bak. /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
"498 - Kopfstützen im fond, mechanisch verstellbar" Som Stephan sa så var det aldrig standard i "Tysklad - seriekrockarnas hemland"... Men i Sverige var det standard. Mvh Patrik - 5x nackstöd ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Min är importerad och har inte ens skinn, men den har i alla fall nackstöd bak :) mvh, Jonas Länk |
|
|
Min -94 med sportstolar i buffelskin saknar nackstöd bak. /Lidberg |
|
Moffen |
Jag saknar också nackstöd i min e34, finns det förgjorda hål för sådana? inporterad (tyskland) MVH Moffen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.