|
|
|
|---|---|
|
Jaha, då var det dags för mig, någon plattskalle har repat mina båda högerdörrar, en lång repa som börjar 1,5dm före handtaget på framdörren och slutar mitt på bakdörren. Det ser inte avsiktligt ut då repan går över handtaget men man blir ju så jävla less på att folk inte kan vara försiktiga när de passerar bilen.... jag var bara tvungen att skriva av mig...... suck och snyft.... | |
|
Beklagar.... Verkar som om 90% är oärliga och låter bli att stå för sina handlingar. fy f-n __ Länk |
|
|
Jag kan bara lida med dig..... Är själv utan bil i ca:1 månad. Kackerlackorna snodde mina fälgar bröt upp förardörr...och lite olika skadergörelse.......buhuu OO=00=OO |
|
|
Igår upptäckte jag att jag hade lite främmande lack på min vänster bakdörr, ett dörruppslag eller en utbackning vet ej. Men man blir ju förbannad. Mvh |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
"Tell me about it" På min 2:a bil (mazda huugh) så har jag fått en vandalrepa, 4 dörruppslag och en dragkrok i kofångaren bak. Allt det på mindre än en månad. Trots att jag parkerar helt ensam på större parkeringar så finns det alltid ngn som ställer sig brevid. Jag är livrädd att min "älskling" skall bli terroriserad. :) "Snälla! Bromsa!" |
|
Beträffande stora parkeringsplatser tänker jag så här: Självrisk för en eventuell omlack eller dörrupslag>>>1800:- Eventuella parkeringsböter när man ställer sig mellan två p-platser eller där det är förbjudet att parkera>>>300:- Enkel matematik som hittils har besparat mig en massa ångest inför eventuella parkeringsvandaler. /D |
|
|
Dominik: Ingen dum idé faktiskt, förutom att folk som ser en parkera antagligen anser att man är helt inkompetent med ratten. Men det får man ta, det är ju gratis iaf.... |
|
|
Hubbe325>>>Hehehe, det klart, det har hänt att jag fått en kommentar från förbipasserande att man inte får parkera så, men jag är ärlig och säger då precis som jag beskrivit i mitt tidigare inlägg. Har hittils fått medhåll för mitt sätt att resonera och faktiskt klarat mig från p-böter, peppar, peppar. /D |
|
|
Ingen som råkat ut för det ofoget att grannbilarna parkerat 1 mm ifrån din bilen så det endast går att komma in i bilen genom att klättra in genom takluckan. Jag råkade ut för det en gång med min förra bil, problemet var bara att jag inte hade någon taklucka på den =( |
|
|
Sen jag köpte 535:an har man börjat ju köra ifrån andra, går ju lite bättre nu än med den förra. Och då finns det ju sådana personer som är lite avis då, hade bilen ute en natt och gissa vad som hände, stor jä--a repa i hela sidan samt passat på å slanga bilen, och då var dom ju tvugna att bryta upp tanklocket, så det är bara onödiga pengar. Efter det så sov jag inte så mycket, men nu har jag lyckats skaffa garage så nu kan jag sova lugnt om nätterna. 15" wheels är manligt! BMW vad annars? |
|
| Garage är enda lösningen speciellt här i Sthlm, och då menar jag ALLTID i garage skapar i och för sig en del problem men vill man ha bilen ifred så är det värt 1400 i mån. | |
|
Spelar FAN ingen roll vart man bor.. Nån jävle här i Sundsvall har Repat min Bils sida ända ifrån Framskärm till Bak skärm!!! Och inte bara en Repa heller! Man börjar fundera på vad man har gjort dessa Vandaler! Angående Parkering.. Brorsan Fick nyss sin A4 nylackad.. Gissa vad som händer kvällen efter.. (efter att den ståt i Garage) Jo.. om inte en röd fläck mitt på den Svarta nylackerade ytan... Man blir ju tamefan Galen!!! ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Fick en stor jävla buckla ca 8 centimeter i diameter med nån blå färg i mitten på förardörren då jag stod på ICA-maxi p-platsen här i Linköping. Fattar inte hurfan man kan smälla upp en dörr så hårt så att det blir en 8 cm buckla... gick hål på lacken ochså så man ser lite plåt.... Suck.... Känner Du till en riktigt stor container ? Isf. vill jag kasta min bil där. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.