|
|
|
|---|---|
| På full Rekond med Ditec, Ska hämta den imorgon vid 17:00, helt ivrig. Återkommer med recension. Med tanke på hur Askens bil såg ut (se reportage )efter lär jag inte bli missnöjd. | |
|
Jörgen är mycket duktig. Min bil är också Ditecad där och jag är mycket nöjd med resultatet. /D |
|
| Ja, han verkar vara mycket populär, jag fick vänta två månader på en tid. Men det är kul att hitta någon som är seriös. Han lämnar dessutom ut 10 % rabatt om man är medlem i BMW Club Schweden. Ska bli spännande att se hur bettan ser ut imorgon. | |
|
Finns nog ingen seriösare firma som sysslar med bilvård i Sthlm-trakten. Visserligen uppstod det några polerrosor på min bil efter poleringen (mörka färger är ganska jobbiga att få bra resultat på) men dessa kommer att åtgärdas i början på juni i samband med att bakrestötfångaren får sig en Ditec-kur, pga påkörningsolycka för drygt 2 månader sedan. No probs what so ever. Killen är mycket seriös och verkar måna om sitt rykte vilket uppskattas. /D |
|
|
BMW528M <---Vad kostar kalaset? Fixar dom bulor och repor på bilen också? Länk |
|
|
Jag får betala 5000:- minus rabatten = 4500:- Då är det alltså Full rekond med Ditec + Smörjning av skinnet. Hela paketet alltså. Lånebil är också inräknad i priset 2dgr (En röd Porsche 944 :) :) |
|
|
Tommy Sorry, missade en fråga. Bucklor fixar de nog inte, men repor fixar de om de inte är alltför djupa. Rätta mig någon om jag har fel. |
|
|
Ok. Om man inte har skinnklädsel då..blir det billigare då eller? Dom kanske fräshar upp tygstolar också? Länk |
|
|
Jag hämtade bilen idag, men väntar med recension. Jag ska ge Jörgen chansen att åtgärda innan jag skriver något. // H |
|
|
BMW258M>>>Yo've got mail. /D |
|
|
Nu kommer recensionen. Första gången jag hämtade bilen, så var det lite småmissar, det var tydligen inte Jörgen själv som hade gjort det. Men jag påpekade det jag inte var nöjd med och han tog in bilen på en gång. Inga problem alls, kanonservice. Jag kan bara ge Jörgen 10 poäng av 10. Allt på hela bilen vart som nytt. Rekommenderas verkligen. Tack för ett bra jobb Jörgen! Länk till honom: Länk // H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.