|
|
|
|---|---|
gangsta_toth |
Hej. Jag undrar om det finns nått sätt att kolla upp vad för sorts utrustning bilen orginal-utrustades med i från fabrik? Har DIN-nummer med något att göra? Var står dom? Tack på förhand. Mvh, Robert. |
|
Går att beställa en lista från din BMW-återförsäljare. Pris: 250-300 kr. _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
gangsta_toth |
Exakt vad är det man ska fråga efter? Vad heter tjänsten? När jag skrev DIN-siffror, menade jag egentligen VIN-siffror. Går det att tyda dom? Mvh, Robert. |
| Jag vet inte hur det ligger till med E36, men iaf på E34 så finns det (om man har tur...) en lapp instucken under passagerarstolen där utrustningskoderna från fabrik finns nedskrivna. Kolla längst ner på modellguiden här på sidan för att tyda koderna. | |
gangsta_toth |
Typiskt nog sitter det inte någon lapp under passagerar-stolen... Inte i min E30 i alla fall. Kanske sitter nån annanstans. Någon som vet? Mvh, Robert. |
| Ta med dig sista sju tecknen i chassinumret till din BMW-handlare och beställ en s k "Utrustningslista". Kostnad: 200-300 kr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.