|
|
|
|---|---|
|
Hei! :) Verksteder til BMW i nærheten av " Strømstad---Svinesund"? Som er dyktige :) Noen som vet om noen? Vennligst hilsen pengo | |
|
BMW Group Göteborg Göteborgsvägen 92 431 02 Mölndal Tel: 031 - 706 13 00 www.goteborg.bmw.se |
|
|
Henriiik, du måste vara norrlänning om du tycker att Gbg är nära Strömstad eller Svinesund:-) Olle Rutgersson i Uddevalla ligger något närmare. Tel: 0304-360 90 Fax: 0304-316 31 Sök på forumet och du skall finna. |
|
|
Takk takk =) ... Vet du om flere ? :) , skal søke litt også hehe |
|
|
Vad jag vet så finns det inte så många andra auktoriserade verkstäder närmare än Uddevalla, men jag kan ha fel. Sen kan ju andra verkstäder vara bra också. Olle Rutgerssons har jag bara bra erfarenheter av. |
|
|
Takker for all hjelp, trenger ikke å være bmw autorisert, bare så lenge dem kan Hjelpe meg med BMW'n :) Tenkte på å ta Service 2 og andre ting :) |
|
| På så vis, då vet jag åtminstone ett par verkstäder på Oslovägen i Strömstad, kommer inte ihåg vad de heter, men sök på nätet så hittar du dem. | |
| Er dem bra? eller dyktige dem i oslovagen i stromstad? :) | |
SHooT^ |
i henån finns ju olle r också hehe jag vet det för min kompis läs bmw'n ska dit efter midsommar =) får se hur mycke jag smilar efter det besöket ...det kan bli dyrt =( |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.