|
|
|
|---|---|
|
tja vad ger det å ränsa kattarna på en 540 plus he på ett 3" system. öppet luft filter ett vanligt chip säg qvarnis chip och ett bättre grenrör är avgassytemet en stor prop på 540 alltså att det tar mycket hk Mvh Niclas icq:137785585 Team turbo addicts | |
|
Chippa den hos rätt folk som kan, motornord har flera verkstäder som samarbetar med dem och deras chip är bra. Jag tror att det kostar ca SEK 2600 Du kan kolla på www.motonord.com eller .se jag kommer inte ihåg deras site adress. Classico |
|
|
classico vet du om orginal system till en 540 är ett dåligt system stoppar det mycket tror du jag vinner nå mycket ljud med ett 3"system och tar bort den där resonans burken dom har för att ta bort det där metaliska ljudet Mvh Niclas icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
Jag har kollat att ändra avgas systemet på min 540 men det lönar sig inte effekt mässigt. Problemet att E34 har inte samma kaross som M5 fast det hetter E34. Den enda ändring som skulle åstadkommas på 540 är längst bak bakom sista burken och anledning är att det inte finns plats för att sätta grövre avgas system som på E34 M5 karossen spöket är reservdäck baljan Behåll samma system och spar pengar. Du kan kolla med Avgasteknik i Uppsala dem är billigast i hela Sverige på avgassystem Classico |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.