|
Sida 24 av 32
|
|
|---|---|
|
Är 540 en racer??? Enligt mina erfarenheter får 540 pisk av M5 lätt i både stillastående och vid rullande starter. bilarna var 540iA -94 VS M5 3,6 -91 |
|
|
tja, om jag vill leka då är det inte många som kör om/ifrån mig. Isomras var jag två omgångar i södra europa och på tyska autobahn var de bara tre (3 st) bila som körde om/ifrån mig och alla tre var Porshe. BMW ÄR kung på vägen!! |
|
| Men isf är det väl Porsche som är kung på vägen? | |
|
:)) /Lazze Länk |
|
| Flåklypa: LOL! | |
|
:DDD /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Inte visste jag att en 528 var en dräpare.. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Rätt! Men jag LER hellre i en SAAB än på bussen |
|
|
Hehe :P Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
Paap Reeder |
... en sak är att ha hög toppfart ... en stund ....en annan sak är att ligga på autobahn med öppet spjäll i 30-50 mil Små 4-cylindriga familjebilar med turbo börjar lukta bränt redan efter den första milen .... MVH /// Paap R |
|
Paap>>>Den var f-n inte lite rolig :))))) Mvh Janne. |
|
| Jag drog en S4:a Audi igår med min 540 :) Det var rätt lika men jag vann tillslut | |
|
Jag förnedrade en 330 på Bergslagsvägen igår natt :)) Finns du här på forumet? /Lazze Länk |
|
|
;-)) och till Er som äger inte någon BMW: Ni har ingen aning vad ni missar och också ingen aning vad ni pratar om. Prova och köra lite en BMW i Tyskland! Där får ni svar ...och kommer säkert att bli frälsta! och.. BMW ÄR kung på vägarna! alla släpper en BMW förbi! lång leve kungen. |
|
|
Paap Reeder: Vet du vad du pratar om nu? Luktar bränt efter första milen, nja. Vad är det som luktar bränt om man får fråga? NedimB: "och till Er som äger inte någon BMW: Ni har ingen aning vad ni missar och också ingen aning vad ni pratar om. Prova och köra lite en BMW i Tyskland! Där får ni svar ...och kommer säkert att bli frälsta! och.. BMW ÄR kung på vägarna! alla släpper en BMW förbi! lång leve kungen." Snälla.. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
NedimB: "och till Er som äger inte någon BMW: Ni har ingen aning vad ni missar och också ingen aning vad ni pratar om. Prova och köra lite en BMW i Tyskland! Där får ni svar ...och kommer säkert att bli frälsta! och.. BMW ÄR kung på vägarna! alla släpper en BMW förbi! lång leve kungen." Haha... Du har förmodligen inte aning om hur rätt du har... Alla släpper förbi andra bilar bakom sig, inklusive BMW-bilar, förutom just BMW-ägare (o Mercedes-ägare) på Autobahn för de tror, precis som du säger, att BMW är kung på vägen o att de minsann inte finns en bil som går bättre än just deras... ;) T4 -99 |
|
|
kanske har ni rätt ... kanske inte... vet inte jag hra haft andra bilar och kört i Tyskland, men först iår med BMW-n blev det lite anorlunda, andra förare visar lite respekt leler... vad vet jag. är jag kaksig bara för att jag äger en BMW och gillar farten?!? nja tror inte det |
|
|
Fan vilken barnsligt tråd!! BMW är ingen otrolig rallybil som många verkar tro, kolla i specen där det står prestanda! Det finns massor med bilar som åker ifrån en BMW. Det är detta som är så tråkigt med vissa BMW ägare, stolta och trångsynta helt enkelt. |
|
| Jätte jätte jätte bra Hoobs!!! Du har fått min röst. | |
|
Min med!!!! // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.