|
|
|
|---|---|
|
Det är så att det är relativt mycke vatten under alla mattorna i min E30, är det nån som vet ett ställe som brukar rosta eller något som kan gå sönder så att det kan komma under alla mattorna? Det låter ju nästan konstigt om det är rosthål, när det är både på passagerar och förarsidan, kan det kanske vara något som har spruckit eller nått? Skulle bli väldigt tacksam om det är någon som har nått tips! | |
| Jag har nu varit ut medans det regnar och kolla vart vattnet kommer in och det var längst upp till vänster på förarsidan. | |
|
Har du taklucka? Isf kan det vara dräneringen från den som spökar. Har inte forskat i ämnet så jag kan tyvärr inte utveckla det mer än så, men jag har snappat att det är ett förekommande problem. Kiip Spiiding! |
|
|
Hade ett liknande problem på min 320:e det var dock en e36 och bara blött på förar sidan. Då var det ialla fall flänsen/genomgången där värmerören går från motorn in i kupen som inte höll tätt när jag spolade/tvättade bilen. För att se var det rann in fick jag lossa på mattan framme vid gaspedalerna + lite plast detaljer. hoppas det kan va till nån hjälp. |
|
|
Hade samma problem på min E30 från 1984 mot slutet ... Innerskärmen höll inte tätt tror jag eller kanske satt hålet i torpedväggen någonstans i hålrummet mellan innerskärm och denna... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.