|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är färsking när det gäller bilar :) Har en 535i -90 som går otroligt bra och är i väldigt bra skick, bara stötdämparna som börjar bli nötta och borde bytas. Kanonskick annars men har dock gått 32 000 mil! Tycker ni jag ska sälja den eller behålla? :) är 45 000 ett lågt pris i så fall? (inklusiva 17" fälgar, däck 245:or m.m) | |
| 45.000:- är nog lite för högt i pris om du tittar på andra 535:or som är utannonserade. Du får en skapligt fin 535:a för 30.000 med sedvanlig utrustning. Men jag skulle behålla bilen, laga upp den och fortsätta tuffa på, om den inte är utrostad förståss. | |
|
Du får aldrig 45 för en sån, inte med de milen. Såg en på blocket idag för 18-20 någonstans, som var ok enl. säljaren. Kör vidare i bilen om du är nöjd med den för du får knappt något för den, tyvärr... |
|
|
Om vi ska gissa värdet så hamnar det runt 30' skulle jag tippa.. En 535:a E34 för 18-20 är det nog ganska mycket jobb på. Mvh Janne. |
|
|
okej jag har då en köpare som ville ge 45 000 (utan cd å växlare mm) |
|
|
Finns det folk som betalar 45000 kr för 13 år gamla bilar som rullat 30" + mil så tycker jag att du ska passa på att sälja kvickt som fan. Det är ju inte precis moderna bilar vi pratar om även om de är härliga vagnar. De är dyra att laga och att köra, stiger bensinpriserna är de iskalla. |
|
|
Precis...SÄLJ direkt om du kan få 45 lakan är också mitt råd. Mvh Janne. |
|
|
ok får väl ta och sälja men den går så fint och är såå kul å köra :)..tycker det är mycket åka för lite pengar jaja man får ta och slå till på en bmw 330d eller en audi quattro diesel. |
|
|
Köpte för några månader sedan min 535 -90, 18000mil för 45000kr. Killen fick massor med svar och tom. en som bjöd 50 000kr men då hade jag redan köpt den... Så nog tror jag du kan få 45k för bilen om den är i schysst skick! |
|
|
Det jag "hakade" upp mig på var miltalet som i detta fall var lite högre än "normalt"..Så 45' för den är bra måste jag säga igen :) Mvh Janne. |
|
| Ja ok, tänkte inte på miltalet. Det var ju faktiskt rätt högt. | |
|
Sälj !! Så mycket pengar kommer du inta att få annars ! Som sagt , bilarna börjar ju bli gamla och miltalet blir ju inte lägre det heller..... Så......om jag hade ägt den så hade jag nog sålt ! Då kan man ju köpa någe annat skoj åka !! Billy B-10 Länk |
|
| Varför sälja bilen om den fungerar bra och du är så nöjd som du säger? Jag har själv inte kört en 535:a, men jag kan tänka mig att de är underbara bilar! 525:orna jag kört går ju så bra, en 535:a går ju ännu bättre! Behåll den säger jag, om du inte absolut måste sälja den. | |
|
Oj.... Självklart så ska du behålla bilen om du tycker om den osv !!! Men får du 45 lakan och den har gått så mycket så är det bra betalt... mvh Billy Billy B-10 Länk |
|
| Är du inte helt säker på att du inte kommer att behöva mer pengar i framtiden eller köpa en billigare/nyare bil skall du sälja den omdelbart om du får 45000kr...oavsett skick är 32000mil klart mycket och de flesta räds nog så detta är ett tillfälle vågra jag påstå..men 535 hör ju till de allra slitstarkaste och det kanske folk verkar ha fattat som det verkar nuu enligt vad folk har lagt för inlägg här. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.