|
|
|
|---|---|
amatör_andres |
vet någon om vars man kan få privatlektioner i bankörning och vad det kostar? |
cdabox |
F3 licens kan du ju ta In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
cdabox |
det ska jag göra.... In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
BMWSC har utmärkta licenskurser för 800 spänn inklusive material och middag (flässkotlett). Där ingår ingen privatutbildning i körteknik men prata med ledarna så kanske någon kan följa med dig i bilen och ge råd. Rekommenderas! Se mer på www.bmwsc.com My Bimmer is my mistress |
|
|
Om du åker med bmwsc kan du komma fram till ngn av oss som har ett A eller I på bilen så får du den hjälp du behöver. Det finns flera som kan åka med dig och ge tips m.m /Per, bmwsc |
|
|
Per: Vad är skillnaden på "A" och "I"? Har min egen teori, men den håller jag för mig själv ;) |
|
|
A=Arrangör, I=Instruktör. Ofta samma folk :) Det ena utesluter inte det andra :) Hur som helst så kan ngn av oss tillrättavisa dig så att du får hjälp med dina frågor. |
|
amatör_andres |
tack för er hjälp...tänkte mig nog mer typ om det i sve finns racerbanor som man kan komma på besök till med sin egen bil utan att det är en massa folk med så man kan få en kurs i lugn o ro |
|
andres: Allt går att ordna, men banhyror är DYRA som bara den. Därför trängs man ofta med flera andra.. Motor Events arrangerar kurser. Länk |
|
|
Jag skulle också vara intresserad av att du privat lektioner. Har ni mer info man få ha hjälp av? |
|
|
Gelleråsen utanför Karlskoga lär kosta 18 000 kr om dagen att hyra. My Bimmer is my mistress |
|
|
När ni pratar "utbildning i bankörning" - pratar ni körteknik eller spårval? I kort, vad vill ni lära er? :) |
|
|
_Johan_ ser chansen till lite snabba pengar ;)) Tips är att ta någon utav utbildningarna som finns. Då får man lära sig att det grundläggande man behöver veta sedan är det bara ut och öva! |
|
| acey: Hehe, varför inte? :D | |
|
har du Diners kort så kan du anmäla dig till SAABs kurs på Mantorp i Juni. Då slipper du slita ut din egen bil utan får köra runt i 9-3 Viggen. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.