|
|
|
|---|---|
|
Hallå BMW entusiaster!!. Ja då var det min tur att råka ut för det som vi alla fasar över....att inte Kackerlackorna kan skillja på mitt och ditt. Alla 18" V72 fälgarna borta samt BMW CD-stereo, Inte nog med detta utan dom hade bara släppt ner bilen på marken så bromskivor och dyl på underedet är nu paj...... Skulle nån höra nåt om 18" V72 fälgar med Michelin Pilote Sport 225/40-18" fram och 255/35-18"bak(slitna) så skriv det här eller maila......för jag SKALL ha tag på den kackerlackan som gjorde detta. OO=00=OO | |
|
Har du någon bild på fälgarna? Har ingen aning om hur V72 fälgar ser ut, så skall jag hålla utkik. Hatar Kackerlackor. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Lider med dig. Var och när skedde stölden? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Stod parkerad i garage på Vegagatan i GBG och stölden ägde rum mellan kl:01.oo och kl:08.oo mellan lödag och söndag. Till Fredrik M: Jag har bild på en bil som jag kan maila till dig med samma fälgar som jag har/hade!. Har själv lagt ut endel "spårhundar" i GBG området men dom säger iof att fälgarna troligen finns i annan stad nu....kanske Borås?? el liknande stad i närområdet. OO=00=OO |
|
ant |
Suck.. Tråkigt är bara förnamnet. Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig! ========== Länk |
|
Danne: lider värkligen med dig.. vill gärna se hur dom ser ut, så jag vet vad jag skall kolla efter. Har du ingen webadress du kan legga opp en bild? Så slipper du mejla ut till alla som vill hjälpa dig ? Som du sejer.. Dom kan vara i en annen stad, och jag bor i Borås.. *holder tummarna* |
|
cdabox |
Danne, j-vligt trist att höra sånt här, men jag måste fråga, hade du låsbultar ? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Danne, maila mig bilden, så skall jag hålla koll häromkring. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Bor också i Borås, precis som Eivind. Maila gärna över en bild så håller jag utkik. claes.haglund@netonnet.com Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Danne523: Upp med text och bilder här Länk så kan vi länka in din efterlysning här och i alla andra bilforum! __ Länk |
|
|
Länk Är länken på bild och info.....mkt tacksam för hjälp. OO=00=OO |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.