|
|
|
|---|---|
|
Läs och begrunda: Länk :) | |
| Hmm, är lite sugen på en ny kam, men man kanske ska köra en behandling istället ;) | |
ant |
Ojoj! Vilket mirakel! ;) ========== Länk |
| Wow.... låter nästan som man skulle kunna få en m40 att bli tyst :) | |
|
Har varit uppe några gånger på forumet! Denna typ av produkter brukar dyka upp på marknaden med ca 10-20årsintervall.... Det gemensamma med dem brukar vara att man lovar exeptionella och revolutionerande egenskaper hos produkterna. Inte sällan har man en mycket vetenskaplig framtoning på argumentationen och marknadsföringen. Men vid oberoende seriösa tester brukar dessa medel inte ge några positiva effekter alls (eller marginell förbättring på vissa områden). I vissa fall har de rent negativ påverkan av smörjning och slitage etc. Frågan man kan ställa sig är: Varför använder man inte dessa produkter inom professionella områden som flygindutstri, båtar, lastbilar och andra tunga maskiner.... Sedan skall man vara medveten om att en motor behöver en viss "råhet" i de rörliga metallytorna för att oljefilmen skall fastna och kunna sköta sin smörjande uppgift! Jag säger som Stefan Sauk: ".....nääää, jag är skeptisk!" Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Nån som kommer ihåg Duralube? Var uppe på TV3 för några år sedan. Man kunde köra en motor utan motorolja, bara man hade i lite Duralube :-) (tror att det hette så) | |
Köppen |
Förmodligen är det så, trots det så är jag frestad att våga de 400 kronorna för att se om man bakaxel blir åtminstone lite tystare... |
|
Jisses... Kan det kallas annat än bedrägeri? Jag har iaf mailat dem och frågat vilka garantier man har på de "löften" de ger på sajten :) __ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.