AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
340

Är BMW en bluffsäljare?

Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Jag har kollat på en massa bmw annonser på blocket, och det finns en säljare man ser ofta! Han heter BMW och säljer nästan alltid under marknadspriet! Jag har ett pat frågor, är det nån som köpt bil av honom och hur va han?

Är det samma person som lägger ut annnonserna för att han bor ju i fem län som jag sett. från västerbotten till skåne, är han en bluffsäljare? Nån som har erfarenheter från honom!

Mvh Mohsen
AIex
Har också sett han och det har duskuterats om han. Kolla i tidigare trådar. Killen som säljer brukar ha olika namn på varje annons men han verkar vara skumm så själv skulle jag inte köpa nåt av han alls!

Mvh/Alex
Har ingen koll på denna person alls, generellt gäller att en säljare som vill dölja sin identitet inte med sitt beteende skapar förtroeende....

/Simon
detta är flera olika säljare som har samma "nick" utan att dom ens vet om att det finns andra som har samma nickname!, känner en av annonsörerna som kallar sig bmw på blocket och jag vet att han inte har någon härrörelse med de andra "bmw" ute på blocket

Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad...
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Bmwlover: Ja de är ju lite konstigt, för om de vore samma kille, varför skriva att han bor i skåne och sedan i norrland? såg honom här i östergötland också. Men ska man gissa sig fram eller? Eller finns det nån för en av "de" sätter riktigt låga priser, såg till ex en 328 med 16 000 på mätaren för 59000.

Mvh Mohsen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.