|
|
|
|---|---|
|
Tjenare alla vänner!!!! Undrar bara om någon vet om det går att lägga i en V12:a i en 525:a. Har hitat en 12:a och undrar bara om jag kan få bilen genom besiktningen. Funderade på att bygga en M20B25 turbomotor först men sedan ändrade jag mig. Som ordspråket säger: No turboshit, just real POWER! Jag är just nu i ett knepigt läge!!! Funderar på att byta bil, eller som sagt bygga om min egen lite :). Vore intressant om någon har en "550". MVH Andreas | |
ant |
Jag har aldrig sett en E34 med V12:a. Kanske att det har byggts någon i Tyskland? I övrigt så kommer det bli svårt att få bilen godkänd på SPB, för att inte säga i princip omöjligt. ========== Länk |
|
Länk Karlskrona träff Länk Länk |
|
|
Var inte så negativa. Det går visst att få igenom besiktningen. Men då som specialbyggt fordon. |
|
|
Specialbyggt fordon? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
ant |
mageng: Jag är inte negativ på något sätt alls. Snarare tvärtom, det skulle vara kul att se ett bygge liknande det som beskrivs. Men hur i hela världen skulle det gå till att få den godkänd hos SBP? ========== Länk |
| Jag har sett några sådana vagnar figurera på nätet, bla så fanns här en 550 till salu på börsen för ca 2år sedan...skulle kunna gå att bes som ombyggt fordon, prata med sfro ang det | |
|
Tjenare igen!!! Tänkte bara höra om någon har en 12:a liggandes eller nåt???? Jag har nästan bestämt mig för att testa!!! MVH Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.