AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
562

Blev jag blåst?

Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
Köpte en svensksåld BMW 325i I Februari i år.. Hade gått 10700mil... för 70000:- för högt pris?

Utrustning
Farthållare
Checkcontrol
AC
Skinn
två uppsättningar alu fälgar
Fullservad och mkt dokumentation (besiktning protokoll från 96-)
Larm
Avtagbart drag
Airbag
Tygmattor
Stereo med cd växlare (dock ej orginal)
ABS bromsar

Ingen styling bilen helt ren och gubbkörd... gjorde jag ett stort misstag?

By Honkies the one and only =)
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Tycker inte det är så mycket, med den utrustningen... Är det ärliga mil? Vad för alu-fälgar? Lack?
Sätt in bilder så får vi titta på den!! Vore kul!
Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
Antar att det är ärliga mil svensksåld och har kollat med besiktning bak till 95 då hade den gåt 5000mil så jag hoppas itne de ljugter hur sätter man in bilder???

Visa användare
837
MetallicaMats
Då verkar priset helt ok! Jämför med bilarna här på BMW-börsen...
Bilder sätter du in genom att gå in på "ändra användare" klicka på typ "sätt in bild" och följ anvisningarna!!

Funderar på att köpa en 325 själv, istället för TO**TA!
Visa användare
837
MetallicaMats
Förresten: välkommen till forumet.
Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
Tack Mats.. så nu har jag upp en bild.. dock kanske lite dålig men men =).. är svårt detta med pris.. är ju en sedan de är ju billigare äne coupe.. det enda jag är besviken på är att jag bara har checkcontrol.. men går inte att bygga på förrutom yttertemperatur mätare sa de till mig åpå bmw i grästorp.. *faaaaaaaaaaaaan*

Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
mailade över en bild till din mail efetrsom den itne tog den hehe =)

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tycker inte det var ett överpris om bilen var i bra skick.
Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
bilen är i mkt bra skick tycker jag.. enda som är slitet är la förarsätet i den meningen.. men var sitter man oftast?=) antar att utan förare blir en ingen färd hehe.. men annars helt okej...

Visa användare
837
MetallicaMats
Honkies: du har mail =-)
Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
får tacka mats att han tar sig tid.. är orolig om jag blitt blåst har sett billigare bilar än den jag har men allt verkar helt okej med bilen på besiktningen de senaste åren har de vart två fel ett positions ljus och draget som kärvat men men... små saker tydligen.. varför är det så jävla dyr försäkring *gråta* haha =)

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Honkies: Dessutom behöver inte sedanen vara billigare, det tar bara lite längre tid att hitta rätt köpare. Om man kollar runt så finns det inte många fina limmos med schysst utrustning till salu. Huvudsaken är att du är nöjd med bilen, och även priset.

Dom bilarna du har sett som är billigare har antagligen både ett och annat fel... oärliga mätarställningar... rost både här och där o.s.v..

Jag letade själv efter en e36 325:a i 50' kr klassen. Men för det priset hittar man inga fina objekt. Man måste upp på en 60-70' om man vill ha en fin 325:a... tyvärr!

Själv valde jag en super fin e30 325 framför en risig e36 325 =)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.