|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Var in till min DLS återförsäljare igår och fick ett schysst pris på - CA 40 steg - MS5 framsystem - 425 Classic baksystem Nån som vet om dessa högtalare passar i orginaluttagen? Monteringsdjup 58mm fram och 61mm för bakhögtalarna. Hur ska man sätta steget samt hur ska man dra kablarna? /// Nicke |
|
|
Vad fick du betala för steget? /D |
|
|
5000 för allt, vet inte riktigt vad steget låg på. Fick du plats med dina UP5 samt 425:or utan modifiering? /// Nicke |
|
|
Jag behövde distansringar för att få dit högtalarna i de befintliga hålen. Tycker att det var ett Ok pris du fick för allt. Beträffande monteringen så överlät jag detta åt BEL i Uppsala då jag inte är så kunnig på det området. /D |
|
| BRL skall det vara och inget annat:) | |
|
Är oxå helt körd på monteringsdelen men en kompis skulle fixa det åt mig... Distansringar, då räckte väl iaf. djupet till i orginal uttagen? |
|
|
Det verkar så. /D |
|
|
Var ut och kollade och det verkar som det ska passa utan problem, nu är det bara kabeldragningen jag får fundera lite på... /// Nicke |
|
| Står också i begrepp att montera DLS-kit på min E46. 5-tummarna är nog inget problem att få dit, men diskanterna? Självklart vill jag att de skall monteras på samma ställe som original, dvs på övre dörrsidan i höjd med backspeglarna. Någon som har erfarenhet av detta? | |
|
Jag kan mycket varmt rekommendera DLS MS6. Låter kalas i min bil och har ett hyfsat pris.. Mvh TheBlueBeemerBoy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.