AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.952

tona lr inte tona?

Sida 1 av 2
or
53
orutin
520 -88
jepp vad tycker ni tona lr ej??? funderar på att tona ljus toning runt om... ska kanske köpa "plexiglas" lr va de heter till bakrutan, blir bra??
Visa användare
477
Friik
BMW X1 Xdrive20d -18
Professionell toning blir bäst.
Skall göra det på min snart.
Plexiglas??

Mvh:FrIIk

plexiglas toning är mkt bra,lätt att montera dit + att man 100% slipper luftbubblor...rekomenderas starkt om du inte ska proffstona...
Va har du för färg på bilen?

Länk E30 körmaskinen nr.1
var fixar man dessa plexiglas? vad kostar det?

Länk
här säljer dom plexiglastoning,finns priser,bilder mm.

Länk

or
53
orutin
520 -88
hallå

en kompis till mej varnade mej för att det kunde se brunaktigt.. nån som vet? mörk blå är färgen på biln min ;))
utifrån ser de iaf inte brunaktigt ut,men innefrån kan de va lite annorlunda kanske....men de finns ju galleri på sidan som visar hur de ser ut,båda monterade å inte...
Eftersom du har en mörkblå bil tycker ja du ska sattsa på lite mörkare toning,brukar va snyggt på mörka bilar!

Mr
32
MrFiB
316i -90
Är det någon av er som har sådan plexietoning? Är glasen färdiskurna när man får hem dom? Jag vill ha till min E30 3dörrars
or
53
orutin
520 -88
Lazer, hmmm är lite tveksam tycker inte mörk toning gör sej riktigt bra på Bmw menmen... Nog är dom färdig skurna alltid
Mr
32
MrFiB
316i -90
Kommer defenitivt köpa sånt då när man får pengar, måste ha till brölsystemet med.
32
71
320 Power
325d Touring -08
hen kompis till mig köpte en "bakrute del".. den ser brun ut innifrån , men utifrån ser de bra ut.
men de är bara bakrutan som är jobbig att tona, i alla fall på e30..ja vet för ja ahr tonat min runtom (utom vindrutan). å ja hadde bara problem med bakrutan. så ja funder på att bara köpa en plexi skiva till bakrutan.

Tvåan Är Första Förloraren
or
53
orutin
520 -88
320 Power...ok men ja ska nog tona ljusaste toning lr nåt åt det hållet...ser den också brun ut?
Mr
32
MrFiB
316i -90
Vad gör det om den ser brun ut innifrån... bara man själv som får se det... Alla andra får stå utanför o förundras över hur fint man tonat rutorna =)
or
53
orutin
520 -88
haha iof...men de får väll bli en bajsbrun värld framöver inifrån min bil då ;PP
Ta
15
Tajger
325i -91
Kan man få olika "mörkheter" på plexiglaset eller? Som jag fattar det när jag läser på hemsidan så har dom bara en "mörkhet"
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Tycker dessa verkar kanon!

Enkelt för den delen med!.. Jag har visserligen varit lite emot Toning av rturona.. men med denna sol vi har nu så är jag på jakt efter just detta!

Tacker den som nu la in länken!!!

______
I väntan på nya 5-serien!
Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel...
32
71
320 Power
325d Touring -08
men ja tycker dom måste vara jobbiga att ha på alla rutor utom bakrutan..men de är ju min åskikt..

Tvåan Är Första Förloraren
BM
216
BMW Lover
BMW 318 -99
Det verkar ju riktigt smidigt. Skall jag skaffa till min bakruta. Passar nog bra på silerfärgad bil. Eller vad tror ni?
kimozabe
Nån som vet ifall plexi håller uv strålning ute?
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Kimozabe, bror mest på vad de är behandlade med eller svärtade med för nåt osv...

______
I väntan på nya 5-serien!
Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel...
or
53
orutin
520 -88
nån som vet om det finns olika ljusheter på plexxi?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.