|
|
|
|---|---|
|
sido-listerna är solblekta, nästan grå på sina ställen..går det att göra något åt det, eller ska man lacka dom samma färg som bilen? Chromlisten runt bakrutan ser ut som den är mossbelagd, omöjligt att putsa upp..vad ska jag göra åt de tycker ni ? jag hade tänkt att lacka listen fram, den fram som håller nr-plåten.och den svarta listen bak . blir de bra? "Am Der Necht Der Dam Gebissen" | |
|
Autosol och bilpolish brukar fungera bra, testa det. /Erik |
|
|
ok tack! "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
|
Till listerna kan du använda Black Crome. Finns hos en välsorterad mack. Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
ska o handla massa grejjer på tisdag så då har jag lite fler =) tack ska ni ha "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
|
Black Crome kan man även använda till däcksidorna också. Ser då ut som nya smaskiga däck :). Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Köp inte black crome (turtlewax). Bara ett dyrt svärtningsmedel som rinner av efter två tvättar. Köp istället ett svärtningsmedel som är fett-baserat. Kommer inte ihåg namnen på dessa men gör en sökning här på forumtet så hittar du garanterat namnen. //X. |
|
|
Ja det är ju det som är nackdelen med black crome, att man får sätta på ett nytt lager ofta. Så det finns ett bättre alternativ? Ska söka om jag hittar vad det heter. fd "BMW..." Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Hej! Det finns någon som heter Color Black, eller Color Back som är avsett för just detta ändamål. Dock vet jag ej om denna produkt är fettbaserad. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.