AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
378

verkar denna E34a okej?

Länk

Är ev. ute efter en E34a , motor spelar ej roll, Bara bilen är i okej skick samt billig.

Mvh/Soki

Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Ser ju riktigt fin ut den bilen, om den är välservad så är heller inte det något höga miltalet några problem.
Om du lyckas pruta ner den till 25k så får du ett bra pris för en till synes fin bil, synd bara att inte V8 sitter i dom tidiga 530.

///
Nicke
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Glömde en grej....
Se till att kolla så att AC:n funkar, det gjorde den inte på min bil som jag köpte i vintras och vipps var man 6000kr fattigare...
Jo visst ser den fräsch ut . :) har inget problem med en bil som gått långt precis som du säger om den e välservad.

Drar din 535a mycket bensin? ungefär var ligger försäkringen på dom här bilarna?

tack för svaren, ska ej glömma att kolla ACn.

Mvh/Soki

Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Jadu, bensinförbrukningen för min 535:a är en historia för sig...
( Länk )
Snittar 1,8L/Mil stadskörning och med TUNG högerfot,
har även testat och det går att köra på strax över litern i stan men då får man snåla regält.

Får man fråga varför du ska skaffa en E34? Din 728:a ser ju jävligt fräsch ut!
Hmm.. det är väl okej i guess, jag kör rätt lungt pga att man e så jäkla snål vad gällande bensinpriserna. :)

Jag är ute efter en bil som jag kan ta kortare turer med tex till stan, handla, vinter körning osv. 728an funkar perfekt för lång körning. Är rätt rädd om den och har den i garage, tyvärr ligger garaget inte där jag bor så jag behöver en bil så ag kan ta mig till garaget hehe.

Mvh/Soki

Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Hehe, en bil för att ta sig till bilen, snacka om "dagens i-lands problem" =))
hhehe ne men d blir hårt tjänade pengar som man får offra..:))
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.