|
|
|
|---|---|
AIex |
vart kan man köpa dom? Mvh/Alex |
|
BMW, Mekonomen, Biltema och Micro tror jag. Finns säkerligen fler, men det är de jag kommer på just nu. Mvh /carl |
|
AIex |
Carl L - Tackat tackar! Ska kolla nu och jämföra priserna! Mvh/Alex |
AIex |
Vilken av dom här styrlederna ska min e30 ha?: Länk Mvh/Alex |
| Din länk verkar inte funka, inte för mig iaf. | |
AIex |
Hmm gick inte och länka men jag behöver nya styrleder höger och vänster till min Bmw 325Ik (1987:a) Nån som kan länka en sida men dom som ska passa min bil? Mvh/Alex |
|
På mekonomens sida så skriver du ju in vilken modell du söker delar till, sedan är det ju bara att du klickar dig fram till styleder. Som jag förstått det så är det samma till både vänster och höger sida. Mvh /Carl |
|
|
Kolla även Länk och Länk /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
det är nr 3 du ska ha Länk finns här också =) Länk |
|
AIex |
Wardof: tackar, det är båda hjulen som glappar o lärarn i skolan sa att det var dom som var kassa =/ men biltema hade juh billigt 0ch var det för båda och det stod inte att dom gick att ha på en 325i men dom lär väl passa ändå? Mvh/Alex |
| Priset är för en. Det är samma på 325i så det ska passa. | |
AIex |
Wardof: Oki tackat tackar! Mvh/Alex |
|
AIex: Om du inte har planerat behålla bilen i mer än ett år så kan du köpa biltemas, annars bör du köpa dyrare. Det kommer löna sig i längden då biltemas går sönder ganska fort. Mvh /carl |
|
| På bmw kostar de ca: 400 kr st | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.