|
|
|
|---|---|
Marcel |
Vi är nog rätt så många från Värmland som besöker BMWpower dagligen, vad sägs om en träff i Karlstad, det vore kul även om andra från hela Sverige kom. nå, vad tycks? |
| Tja, inte mig emot. | |
Marcel |
Damn, det måste ju finnas fler! |
| Jag kommer gärna om man är hemma. | |
| Kommer Garanterat! | |
ant |
När industrisemestern inträder här i sverige, ska jag åka till Hagfors för att jobba. Jag vet inte hur pass långt det till Karlstad från Hagfors, men någon annan kanske vet? Om det inte är för långt kan jag kanske titta förbi en sväng.. ========== Länk |
| Tror det är typ 7-8 mil eller nått | |
ant |
Hmm kan kanske vara överkomligt. Beroende på på datum så reserver jag en plats på träffen.. ========== Länk |
|
Jag hänger på! Länk Länk |
|
| jag tar bettan på en tur å kommer,d e väll bara 12 mil mellan Mariestad och Karlstad? | |
|
jag är garanterat på plats... nått datum och så är inte inplanerat än eller?? Länk |
|
|
kommer om de e efter november, så jag fått körkortet =) (bara 17, förbannat oxå.) "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
|
Jag och en polare (carlsson535) satt och funderade om man skulle samordna en träff i samband med ngt av de Streetrace som kommer att anordnas på gamla flygfältet. Det är seriöst ordnade arrangemang för er som undrar se Länk för mer info. Man kunde ju träffas vid flygplatsen ett par timmar innan det drar igång, för att gå in och kolla sen. Det kommer att anordnas Streetrace 15/6, 10/8, samt 28/9. Lite fler folk från värmland med omnejd måste väl vara intresserade än vad som framkommit hittills i denna tråden va? |
|
| Vi säger väl kl 10.00 utanför flygplatsen då!!!!!! | |
|
E det lungt om jag övningskör eller? =) va gör man på en s.k "träff" då? glidar man omkring bara eller? Isf passar 10.00 Perfekt! "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.