|
|
|
|---|---|
|
Själv har jag en 535 från 91 med 8.5x17-fälgar. Min fråga är om dessa fälgar passar på min brors 528 från 97 /Stefan | |
| Nej. E39 har större centrumhål.... | |
|
Innebär detta att man inte kan köra E39 på E34 då eller funkar det trots att cenrumhålet är större? //Tobbe |
|
|
Man kan ha E39 fälgar på en E34 OM man har centrumringar. ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ok, tack för svaret. Jag antar att BMW handlare har dessa ringar? Eller håller däckhandlarna med såna? Jag har nämligen ett set E39 fälgar på gång. //Tobbe |
|
|
Finns hos närmsta däckgubbe och kostar typ fem guldpengar styck. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Shit!! då får jag ju rota i kappsäcken nu då ju =) Får se hur det blir, jag har spanat runt lite nu och helt plötsligt blev inte orginalfälgarna ngn bra deal. Men tack för hjälpen. //Tobbe |
|
|
Micke menar att de kostar 50kr/st, jag betalde 30 kr/st. Det måste du väl har råd med? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
He he jag skämtade 200:- är inget att prata om i sammanhanget =) Men jag har kollat runt efter lite andra fälgar. Priset på orginalen jag hade på G kontra nya icke "märkesfälgar" blev ngt ogynnsamt kan man säga. Jag avstår inga fälgar pga centreringsringarna.... //Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.