|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte köpa en sådan, kanske i Tyskland. Vad ska man ge för en fin 89-90? Vad är bristerna på en sån?osv. Tacksam för alla svar! /KX250 "Freude am fahren" | |
|
Mitt råd till dig är att köpa en svensksåld en som är i bra skick! har ett par polare som har hämtat bilar därifrån och tyckt att de gjort ett kap, men så fort det har gått lite har motorn eller andra saker strulat. kan säga så här att BMW -bilar som är billiga har "cancer" alltså nåt fel på dem. Nu säger jag inte att alla bilar är så, visst du skulle kunna hitta en bra, men då gäller det att du har de rätta kontakternaplus massa tur osv. Så köp heller en svensksåld lite dyrare, men i toppskick än en tysk som man inte vet vem som haft eller m.m... det är väldigt lätt o fuska därnere... e annan sak det roliga är att 90 % av alla importerade E30 karossen har gått 14000 mil . *Asg* Bmw fanatiker |
|
|
Tack för svaret. Hur långt har din gått? Någon annan som har råd/erfarenhet? |
|
|
min kaross har gått 20000 men motorn som jag har bytt in har gått 14700 , och jag r Jävligt nöjd med den. den är ju 320 registrerad och mindre i försäkring. hahaaaaaa. den e påkostad som F-n... men lycka till hoppas du hittar. Bmw fanatiker |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.