|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
jeppe_L |
min e en 91:a, har gått 24000 snart...går som en klocka |
|
jag tror att 1,8 håller bäst min har gått 32000 mil utan bekymer bytter olja i den vart 2000 mil sedan tufrar den och går Livet börjar vid 180 |
|
ormen |
E 30 318 -91 ... (tillverkad 11/90), mycket nöjd med kärran, skitbra bruksbil... men måste nog byta till större nu.... storken var på besök :) "Vatten är livet men Öl är livets vatten" |
|
jag har en erfarenhet av 318is.. gå aldrig närmare än 30cm med högtryckstvätten om du vill ha kvar lacken! ..fast de gäller väl alla andra bilar oxå .. /NiFE - Nice life |
|
|
3200 MIL!!!!! det är Ju mycket för en 318......men vi har säkert den minsta och bästa motron i BMWS historia!!!!! *Zerdar* |
|
|
jag menar 32000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 *Zerdar* |
|
|
nej har en polare som har en exsakt lika och den har gått 50000 mil har bara bytt ventiltätningar annars så är det inget annat Livet börjar vid 180 |
|
|
då har min mycket kvar den har bara rullat 6500 mil....sköt!! *Zerdar* |
|
| nu är pärlan död just för tillfället ska snart fixa det toppen har spruckit och 1.3 kolv har gått blev nog lite höga varv på pärlan men men min alu e21 är snart klar så och då åker s14 turnon ner i den sen ska det bli åka av | |
| s14 turbo | |
|
Min har nu gått 1800 mil och rör på sig fortfarande:-) E riktig rapp rackare med sina 2,0 liter och 143 Hk /D |
|
|
Min är en 85:a Vita blinkers fram, tonade på sidan. Plantatengrün metallic, 5 tonade rutor, 15 cm hög vinge med ställbar downforceläpp på bagageluckan (ser ungefär ut som M3:ans) 15" aluminiumfälgar (dom som sitter orginal på 325 IM?), M-inredning. Extractorgrenrör och hembyggt 2,5 tums avgassystem. Gav 2500 kr för allt detta! Bayerische Motoren Werke |
|
|
Jag har en BMW318 i- 1992 Mörkgrön metallic, jag är ute efter kontakter också. kan ni om denna modell med E36 1,8 L så är det helt ok. Pson |
|
|
Mpson: Min är e36 med och boston grön...hur länge har du haft din? |
|
|
Hej, 318iZerd: Jag köpte den förra året. Mycket välskött. Jag har några stenskott på karossen som jag tänker laga med lackstift, vart kan jag få tag i det. Pson |
|
| Kolla med bmw...jag har ett par och det är bmw märke på dem och vet inte hur dem har kommit in i min bil tror att det är kvar från förra ägaren men eftersom att det är bms lackstift så borde bmw ha det,eller?Tänker du styla bilen ngt? | |
|
Hej, 318iZerd Nja! jag har inga planer på att styla den. Däremot så tänkte jag polera den nu i vår. Jag skulle vilja montera in färddator i min bil men det kostar nog lika mycket som jag gav för den?! Vet du om man kan få in någon begagnad, och om det fungerar på den modellen jag har??? Pson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.