AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
447

Fräck stöld av bmw i luleå

Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Hej.
Var på bio igår med några polare. När vi kommer ut från bion så har min ena polares bil blivit stulen. Stod parkerad väldigt synlig.
Det var glas på parkeringen så antagligen har dom knackat en ruta och sedan tjuvkopplat.
Stölden inträffade mellan 21.00 och 23.30 igår (22/5).
Den stod parkerad på NEX parkering mellan filmstaden och fd folkets hus. (som numer inte finns)
Bilen är en 325i 4d -89 gråmet och med 16" fälgar regnr ODO ???
någon som har sett ngt kring luleå? Maila el skriv här.

Livet är för kort för att köra diesel!!!
uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
såg en sån bil idag på ltu(luleå tekniska universitet)s parkering(den som är nedanför den sk vibergs gården vad jag reagerade på var att förar sidans fönster var öppet.knappast vanligt att lämna fönstret på en bmw öppen så där..ila dit fort som fan och kolla.innan buset på porsön vandaliserar den)
uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
kommer dock inte ihåg om det var det reg nr´t
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Tack för svaret. pratade just med ägaren till bilen och han skulle skynda sig dit. Som du påpekar så är det ju inte så vanligt att man lämnar fönstret öppet.
Regnumret är föresten ODO 123

uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
Låt mig veta om det var den vore ju roligt om så var fallet..
dessa idioter som inte vet skillnad på mitt och ditt,,mina emblem snodde dom för 2veckor sen i Luleå!!
man skulle få fast dom och !!!!!!!

V8? Ja tack!!
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Var ju inte direkt ett diskret ställe dom slagit till på..men tjuvarna blir bara fräckare och fräckare verkar det som.

//Roffa

-----
Länk
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Ja BMW emblemen verkar vara populära, nån som skrapade bort färgen på mina för nån vecka sen. Synd bara att dom fick med lite färg från baklucken oxå :(
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Var det bilen på skolan eller?

Min bil: Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
jävla svin.... Och vad finns det för mening med att stjäla en sådan gammal bil...

-----------------------
Min E30:
Länk
uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
Kan inte ha varit den för den var där idag igen(för så fräck kan dom ju inte vara att dom kör med den till skolan varje dag eller??)
glömde att kolla reg.nr´t men skall göra det om den finns där i morgon
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
uffe: dom åkte dit men hittade bara en utbränd gammal merca 123a...

En svart E34 525 (PJA 768) stals i Boden i helgen, har för mig att det sitter ett litet märke i bakrutan där det står "Extreme" eller liknande.

"En svart BMW 525 stals utanför Statoil i Boden i söndags kväll.
Det var när ägaren till bilen gick in för att betala för bensinen som biltjuven slog till och stal bilen. Stölden anmäldes till polisen klockan 19.35. Den stulna bilen har registreringsnummer PJA768."
(Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.