|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
///Sashe |
Var köpte du chrystal bakljusen då? |
|
Jag köpte mina här: Länk |
|
| har man typ original bil så är det snyggare me crystal...men kör man hela vägen ut...me vingar..sänkning..feta hjul osv så blir det ballast me lexus look tycker jag | |
| pcdoktor´n här kommer en bild på en E34 med klara blinkers Länk | |
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz varför har ingen till e39..................zzzzzzzzzzzzzz Länk |
|
|
Ni som köpt dessa bakljus, hur var passformen? Mina som jag köpte passade sådär.. blev en glipor på ca 5 mm för mig på sidorna som är ut mot långsidan av bilen. Är det så på alla eller fick jag måndagsexemplar? :) /kalle |
|
| Mina passade bra inga glipor. | |
|
mina hade ej särkilt bra passform iheller. mina vita blinkers från hella satt som orginalen. in pros crystal hade inte alls lika bra passform. |
|
|
Hittar inga klara till e39 vill bak oxå... Länk |
|
|
såhär ser chrystal bakljus ut på E34an Länk |
|
|
Tjenare. Visste att dessa var kanonsnygga på E36, men att de skulle sitta som handen i handsken på E34 trodde jag inte. SNYGGT! =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| är det inte för crystalt *modernt* på så gammal kaross? tycker E34 ska ha vanliga vitablinkers bak nästan..eller skicka in fler bilder så får man se..min kompis ska eventuellt skaffa sånna bak på sin.....tänkte visa bilder åt han i så fall | |
| det är ju rå snyggt på 7ser....säkert snyggt på E39 oxå | |
|
Hej. Dags att lyfta en rätt gammal tråd=). Jag undrar om det är checkkontroll på dom till E36?:D Mvh//Jonas Min Bil: Länk |
|
|
X-max De tillverkas för bilar med/utan checkkontroll så visst passar dessa. Stylabilen.se |
|
|
Okej, Tackar!=) Mvh//Jonas Min Bil: Länk |
|
|
Nu har man satt dit chrystal Baklampor på BMW'n=) Shit va snyggt det vart, kommer med bilder snart. Mvh//Jonas Min Bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.