|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag fick nyss mina nya nya chrystal-look-bakljus.. Det blev över förväntan! Passformen var väl inte 100% men jäklar vad nöjd jag är =) Jag skickar upp bilder till galleriet i helgen om någon är nyfiken :-) | |
| gärna gärna =) .. har ingen e36 dock men men ,, | |
| Vad menar du med chrystal-look bakljus? | |
|
han menar nog "lexus look" lampor..dom kanske heter "crystal look" ..vad vet jag Länk |
|
|
nope.. jag menar dessa: Länk jag skickar upp bilderna imorn.. |
|
| Länk | |
| Ok, det såg riktigt snyggt ut faktiskt. | |
|
Helt ok, var lite nervös att det var Lexus style vilket är bra långt från vad jag tycker är snyggt på en bimmer. Ingen som har monterat klarglas framblinkers på sin bimmer än? Lite nyfiken på om det är snyggt? www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Tjenare. Riktigt snyggt. Dessa tillsammans med klarglasblinkers kan jag tänka mig blir väldigt fint. Fanns dessa till bilar med check control? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jag vet faktiskt inte hur det är.. Jag har iaf checkkontroll - allt lyser och fungerar som det ska och färddatorn säger inte ifrån. |
|
|
Oki, kanon. Såna lysen ska jag också ha sen. ;) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Bmwtokig |
Hej.Jag köpte lexsus baklysen till min 316 92 och jag kom på att det var gjutet för e36 karossen. man jag rekomenderar den lightchromade.och inte blackchrome.Den drar åt sig uppmärksamheten det är det minsta man kan säga.biligaste stället är www.realcar.se Lycka till |
|
Du har inga fler bilder på bilen typ rakt bakifrån? Har ockaså funderat på dessa men inte bestämt mig ännu. Mvh BlueBeemerBoy |
|
Daytona |
det såg helt okey ut faktist!!! Daytonan=Länk |
|
Det där var riktigt tjusigt! Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
pcdoktor: Jag har klarglas i fram på min seastream styled |
|
|
finns det inget sådant till e30? ---Olofström Car Meet 2003(Augusti)maila för mer info--- |
|
|
pcdoktor: Klarglas fram på min: Länk Se till att framglasen är fräscha annars ser det konstigt ut :) Mvh /Wille |
|
|
varför så dyra? *Zerdar* |
|
|
dom är dyra för att det är nytt och kanske på väg att bli inne Mvh Niclas icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
jag har tagit lite nya kort..Chrystallook-bakljusen syns på de fyra sista bilderna, om det e någon som är nyfiken av sig :-) /per Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.