|
|
|
|---|---|
Agge |
Är nyfiken på om det är någon här som ska köra på Mantorp den 28:e maj. Har fått en lista från klubben som anordnar träffen och det ska tydligen vara 5 M3:or och 1 M5:a som ska ställa upp. Någon härifrån?? MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
Jag kör en av M3:orna (en svart E46 -02) -- vi ses där! |
|
Agge |
Va kul! Har du någon erfarenhet av bankörning? Blir min första gång jag kör på bana nu. Vi ses där! MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
Är det inte den 25:e Maj ni menar...BMW-klubbens banträff!?? Länk |
|
Agge |
Petri: Nej, det är Ferrari/Maserati som anordnar träffen. Värm upp banan åt oss :) MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
hmm, jag skall köra nu den 25:e på Mantorp....har aldrig kört på bana innan, men ser fram emot det som fan ! :) ngn mer härifrån som skall dit nu på söndag? BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
Flesh |
Jag ska dit.... första gången för mig också.... |
|
Jag ska dit med min + 2st M3:or till! M3-97 |
|
|
Glömde säga att jag ska dit den 25:e! M3-97 |
|
|
Vilka tider är det som gäller den 28:e? Ifall man vill åka dit och titta lite... /Fredrik |
|
Agge |
Fdahl: Vi ska vara där vid kl 09, körpassen börjar kl 11 och pågår tills kl 16. MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
| Kan vem som helst komma till denna träff den 28:e? Eller måste man vara med i någon klubb? Inträde? Jag har inte tänkt att köra. mvh pelle | |
|
Agge: Ok, då missar jag det :-( Kommer hem från Sthlm först vid 19-tiden... Lycka till! /Fredrik |
|
Agge |
Pelle: Tror inte det ska vara några problem att komma dit o titta bara. Kan ta reda på det om du vill. Fdahl: Ok, synd. Då får du se mig i action någon annan gång :) Danke! MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
| Hmmm, som jag har förstått det hela är banan uthyrd enbart för detta privata evenemang den 28/5 och det är bara de som anmält sig och som har betalat (2.500 kr) som får komma in -- vill man ta med sig en gäst dit bör man nog för säkerhets skull kolla med arrangören innan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.