|
|
|
|---|---|
| Någon som provat? Går det att få på 19" på en 3.0 -77 | |
|
har inte provat, skulle aldrig prova heller. Men klart det går, gäller att anpassa däcken. /Anders C |
|
|
Hehe, jag testade 18" med 235:or eller 245:or på en 3.0 Csi det satt jäkligt snyggt men det gick inte att svänga!!! : ) // B ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
|
Provmonterade polarens 19" MM Evo på min 528i -79....det såg helt j**la sjukt ut (inte för att jag väntat mig nåt annat). Provade dock ej att köra men det största problemet om du prompt ska ha såna fälgar (stora alltså) är att de tar i fjäderbenet samt skärmkanten. Stora fälgar har en tendens att vara breda också :) |
|
|
bmskadad: är denna din? Såg ju inte alls dumt ut...men går det att svänga?? Länk |
|
|
Det såg ju fruktansvärt ut! Varför köper man en så gammal och fin bil när man inte förstår bättre än att slänga på absurdt otidsenliga monsterfälgar??? Vad är det för fel på turbinfälgar med 195/70??? Finns inget snyggare och mer tidsenligare! |
|
|
Det är hans bil! Jag tycker det var rätt kul! Hade varit värre om han hade berddat och sånt. Mvh Abbe Länk |
|
Gemini__ |
Tyckte bilen såg riktigt trevlig ut med dessa fälgar, men jag förstår att de inte riktigt faller i smaken för en riktig "kännare". |
|
Hehe, om killen tycker det är snyggt, låt han ha 19" på !! Naturligtvis tycker även jag att " orginal " är det rätta men jag måste tillägga att jag köra gärna med ett par 17" på min bil ibland, det är ju så att bilen ändrar ju karaktär då och vem har inte hört att " ombyte förnöjer ".... Att nämna i samanhanget att jag aldrig skulle göra några ingrepp för att få plats med en större dimension däck och fälg på min vagn, allt som ändras skall lätt kunna återställas!!! // B ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
| Smaken är som baken!!! Tyckte att det var en kul grej när man hade 19" låg. Kan även meddela att jag inte har gjort några ingrepp på bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.