|
|
|
|---|---|
m5jimmy |
Har en bmw m5-89.. Har satt ut den för 55000kr... Det har ringt en del men jag får inte sålt den.... Är inte 55000kr rätt billigt? Tänkte gå ner till 50000kr Det måste väl vara ett hyfsat pris..... |
|
Priset är det inget fel på om bilen är i bra skick. En M5 89:a i mycket bra skick går det att få ännu mer för. Är det dock dyra reparationer/däck/service som väntar gör det naturligtbis bilen mer svårsåld. Testa att sätta ut den här på BMWpower, kanske blocket, motorbörsen och lokalpress, borde bli VN i ditt fall (kollade i din profil) /Simon |
|
|
Mer info om bilen... 50 000:- är billigt om den är i bra skick.. men man får ju vad man betalar för.. Jag hade en köpare på min för 80 000:- förut (ångrade mig 2 dagar innan den skulle säljas).. /Jimmy Länk |
|
m5jimmy |
Den är ju inte toppskick kan jag ju erkänna... därefter priset... Den fullt.utrustad förutom elstolar....fläktremmen är dålig.. nån liten rost fläck finns ju...... |
| 50" e ett mycket bra pris OM bilen inte har stora defekter,dvs typ kass avgassystem,kass motor/transmission.M5 E34 e ju dessvärre en av de kallare BMW-Modellerna pga att den har höga repkostnader!!!Köpte själv en M5 -90 för 2 år sen, Sv-såld,med 2 tidigare ägare o full s-bok o klockren i motor/transmission o allt funkade men med en liten brist, att den var röd!!(Röd lack oxiderar!!!)De var absolut ingen rost eller så att lacken va kass men ja tycker att en M5 skall se ut som en sån oxå, så den fick ny lack inkl klarlack för att förhindra framtida oxideringsproblem!!Inköpspriset var när ja tänker efter mycket lågt!!Köpte den för ett pris som många idag kanske inte ens skulle tänka tanken att sälja en M5 för,dock var de mer en 50"....I o f s hamna bilen på lite över 110" när lack,underredsbehandling o 19" fälgarna låg på men då var den oxå helt makalös o felfri....Synd bara att den blev stulen....Mitt tips:Sänk inte priset mer för då tror folk att de e ett vrak o kommer pruta ännu mer!!Håll den på 55" men lägg till att priset kan diskuteras med seriös köpare!!! | |
|
Häckiga M5:or kan vara svåra att bli av med, men du borde kunna få 50000:- i alla fall, det är bara att annonsera på så många ställen som möjligt tills det dyker upp någon, antingen en entusiast som renoverar den eller någon lycksökare som har just 50000:- att spendera. //Sniffer ___________________________ Svenskt E34 M5 Limousine register under uppbyggnad |
|
| Frågan är om du inte skall lägga 10 000:- på lite "uppsnyggning", och sen göra ett försök på 70 000:- det låga priset får omvänd verkan...."vad är fel på den här bilen?" | |
|
Marknaden är skoningslös, tror att det är svårt att hitta köpare då bilen ligger i ett mellan-prisläge... För dyr för halvförsäkring= och för billig i förhållande vad en helförsäkring kostar. // Rocco |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.