AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
565

Kommande 316 ägare... Nån som vet något om DMM 891?!

HEJ!

Nu är oskulden tagen för mig här... Har surfat in här då och då och mest kännt mig som askungen som vill gå på bal i slottet... men för att vakna i verkligheten...) Är okunnig (inte helt) men intresserad av bilar (rent maskinellt osv. men kan se nästan alltid vilket fabrikat och modell det är...).

Jag kommer få morsans och hennes snubbes 316, 1989 som är i MYCKET fint skick... det lustiga är att JUST den bilen finns på bild HÄR... (Modellguide BMW E30>>>Överst av bilderna under all text... dvs den röda bilen med reg.nr: DMM 891... ) Jag undrar om någon vet något om den bilen (jag litar på pärona men ändå kul att få veta lite om bilen... som att släktforska... och SÄRSKILT kul när man ser "sin" bil på nätet... bara sådär...=)

Så m.a.o. så är jag intresserad av ALL info som finns att tillgå till här... kanske t.o.m. dess gamla ägare finns här som medlem och kan hjälpa mig... jaja... i vilket fall... GRYM SITE... och TACK på förhand!

Vill inte veta... för då vet jag vad jag inte kan...
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Välkommen hit till BMWPowers forum!

Ibland är världen liten... Ett tips inför "släktforskningen": Från VV kan du få uppgifter om bilens tidigare ägare.

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
ShoGun: Du har mail.

Sök på forumet och du skall finna.
Tja!

Tack för råden... jag tänkte mest hur just DEN bilen hamnat här... (visst... en BMW osv. men vem har skickat in bilden, varför just den??)

MVH

ShoGun

Vill inte veta... för då vet jag vad jag inte kan...
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Kontakta besättningen på BMWPower, eftersom det väl är de som lagt in de bilderna som exempel på olika modeller etc? Testa kontakt, under "Om BMWPower".

Sök på forumet och du skall finna.
Maha
Det va cooltt som fan att just din bil va med här!!! Den ser ju jättefin ut=)
DMM891 var Förenade bils lånebil till tidningar bland annat provkörde Teknikens Värld den i nr 7/89.

Mvh Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.