|
|
|
|---|---|
|
Bør jeg vente til bilen dukker opp på nettet, eller kan jeg dra til Frankfurt i Tyskland og regne med at jeg finner bilen hos BMW forhandler? Jeg leter altså etter en E46 320 Ci 2,2 l (to år gammel, '00-01), og sjekker ofte mobile.de, men det er vanskelig å finne akkurat den jeg vil ha med følgende krav: - Topasblå - Klimaanlegg - Sportsseter (skinn, delskinn eller sort stoff) - 40-80.000 km - MwSt. Ausweisbar, ca 23.500 Euro Ønskelisten er lengre, men regner ikke med å få alt (som crom interiørlister, Cd-spiller, armlene, multiratt, startsperre, felger osv.), bortsett fra det som står på listen over. Alternativt kan jeg velge 323 Ci '99 isteden.. Hva tror dere? | |
| Du kan lägga in ett bevakningsuppdrag på bmw.de så får du ett mail när 'din' bil finns hos någon handlare. Gå in på 'Gebrauchte Automobile' och titta där. | |
|
Hm.. Jeg undret meg over om de bryr seg om å annonsere alle biler, f.eks hvis bilen er "attraktiv nok." -Det er vel en automatisk mail som blir sendt dersom kriteriene stemmer overens med spesifikasjonene jeg har valgt? Isåfall må jo bilen bli annonsert.. Men takk for tipset, jeg skal titte på det.. |
|
|
Att leta beg bil efter en viss färg brukar vara svårt även i tyskland då det ofta är så att mycket annat INTE stämmer när man hittar en bilar man tycker passar. Mitt tips är att välja bort de färger man inte vill ha och börja leta.... /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.