AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.138

låsbara hjulbultar

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Vilket märke anses vara det bästa?
Pris!
Var säljs dom i Stockholm.
eddie
BMW original har dem bästa.
215:- för 5st köpte ja dem för i en bmw firma

Drive Like U Stole IT !!!!
mi
239
mikebike
Z3 2,8 -99 Roadster
5 st?
Har du låsbult på reserven åxå?
Froz-523
hehe, ja vill man vara säker så...

Annars är väl McGuard ganska respekterade också. Lite dyrare men det kan det vara värt.
In
504
Ingo
320d -13
X5 M-sport -15
McLaren 570s -16
Nja Bmw orginal tycker jag inte man ska ha om man vill va säker. Jag har 2 st som jag kan använda med samma nyckel, passar dock inte perfekt men ändå!

Nu kör jag med 3 (olika fabrikat)låsbultar på varje hjul. Ett helvete när det e dags för byte men vill man ha kvar något så...

Mvh Ingo E39 med 19"
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Låsbultar till E39 har bara ett 30-tal kombinationer. Jag såg kartan när jag var inne och skulle köpa en reservbult.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Visst har också "proffsiga" hjulbultar. Avskrämmer knarkare och diverse annat pack. Men kommer någon och vill ha Ingos 19" och är proffs så är hjulbultarna tyvärr inga problem.

Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
En kompis till mig söp bort nycklarna till sina bultar. Vi höll på och borrade i flera timmar för att få bort alla hjulen. Jag vet inte hur många borrar vi gjorde av med. Dom var stenhårda!
Jag vet inte vad det var för märke, men bra var dom.

Men det är klart, ett proffs stoppar dom nog inte.
In
504
Ingo
320d -13
X5 M-sport -15
McLaren 570s -16
Nä man kan inte vara säker på något, men en liten match kan man ge dem. Om nu någon lyckas att sno dem på plats, så är de värda fälgarna :) Men jag tror nog hela bilen e borta om de vill åt fälgarna.

Mvh Ingo E39 med 19"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.