|
|
|
|---|---|
|
Yes! Den är äntligen här. En riktig snygging! Jag är helnöjd med färgen silvergrå. Tillsammans med 19" blir det perfekt. Fick med cd vxl av misstag, men det är väl ok*L* Annars är jag nöjd med alla tillval. Känns rätt och lagom för mina behov. Får nog svårt att somna i natt. Känner mig som ett barn dagen innan julafton när man varit inne vid granen och sett alla paket. Mvh Jonas | |
|
Bara att gratulera till en snygg bil. Tyvärr så passar inte en sånn bil min plånbok så jag får nöja mig med en snikvariant;-) Gött att åka BMW |
|
chrille70 |
Grattis till förvärvet, jag är bara sååå avundsjuk... Sov gott =) /Chrille |
|
BMW-Jonas - får man fråga vad du tog för tillval? Du mins ju säker mitt "ynkliga" bekymmer med stereon!! Guido |
|
|
BMW-jonas: Kul jonas äntligen kan man säga och ja du kommer inte att ha det lät att sova:))jag vet hur det var.... Vore trevligt om du kunde skicka färg bilder på bilen så man får se på skönheten mest nyfiken på färgen och hur det står sig ihop med 19tummarna Grattis gudio:Du har mejl |
|
|
Kul och grattis! BAra göra en ditec då sen är bilen komplett:) Asken |
|
|
Guido// Jag valde till: SMG 19" larm HK velourmattor Skinn svart metallic armstöd navi(ej tv) breddinställning samt svank på stolar |
|
|
BMW-Jonas: Har du hämtat den? |
|
|
Grattis Jonas, grym bil och riktigt snygg färg. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Grattis! Då kommer nästa vänteabstinens för dig; inkörning av bilen... /Wille Länk |
|
|
BMW-Jonas: Det verkar ju vara en kul bil (obs! underdrift). Kan bara instämma med Asken om att ett lackskydd är värt pengarna. Däremot kan jag ju direkt säga att Asken har FEL, det är bara som du tror att bilen är komplett, det finns 200 saker du kan göra för att få den ännu "bättre" ;) |
|
|
CoolBlueM3Coupe: Precis Bilen är oftast komplett den dag du säljer den (enligt ens eget tycke förstås). Finns hur mycket som helst att göra av med pengar på som tur är! /Wille Länk |
|
|
Grattis till en minst sagt kul bil! Var noga med inkörningen och som sagt, en lackbehandling skadar inte! *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Grattis till pärlan! Men oj vilken otur att Du fick CD-växlare!!!! ;) // Martin |
|
|
BMW-Jonas: Kom till träffen vid brostugan i morgon vilket perfekt tillfälle för att köra in bilen:)) |
|
| det är bara att lyfta på hatten å säga GRATTIS , hoppas att det blir mååååånga mil . | |
|
BMW-Jonas: Stämmer in i kören. Grattis till en underbar bil! |
|
|
Grattis BMW Jonas till din nya bästa vän, men var rädd om körkortet. Man behöver ju bara en nysa till på fel ställe för att farbror Blå skall bli sur. ///Egget |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.