|
|
|
|---|---|
| Har tänkt trycka in ett centrallås i min BMW, någon som har erfarenhet av detta och vad hittar man ett bra lås till ett lågt pris? | |
|
Det där har jag också funderat på. Fungerar BILTEMA centrallås? Har du råd att inte köra Tyskt? Länk |
|
|
Det kanske rasslar och skriker om BILTEMAS centrallås när man låser/låser upp Har du råd att inte köra Tyskt? Länk |
|
|
Jag har biltemas c-lås plus att jag köpte till larmet för att få fjärröppnings prylen..gick på 900:- typ och funkar helt ok..dock e det jävligt trista bruksanvisningar på "feltema". första dörren tog tid och fick bocka järn å shit.. men men, som sagt...funkar fint!!! :) Länk MVH Jonas |
|
|
ja just d....larmet e shit..har hellre mitt gamla cobra larm från 85...med en fräck dosa å lägga på rutan..hehe, oldschool som faan!! :=) Länk MVH Jonas |
|
|
Ah, sådana där larm är roliga. När man aktiverar/avaktiverar genom att lägga en dosa mot vindrutan. =) Har du råd att inte köra Tyskt? Länk |
|
| Men ni tycker att biltemas c-lås funkar fint? Finns det inga andra som säljer lås + larm billigt? | |
|
ja, c-låset funkar fint..vet inga andra som säljer c-lås billigt..kanske mekonomen.. :) kolla vet ja :) Länk MVH Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.