AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
374

Viktig information?

Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Som alla säkert har noterat har Trafikmagasinets reportage fått välförtjänt genomslagskraft. Jag tycker mig notera många nya användare på forumet, och det är verkligen jättebra att fler får upp ögonen för vilket fantastiskt forum detta är.

På förekommen anledning vill jag dock passa på att propagera för en av forumets bästa sidor, nämligen sökfunktionen!

Denna gör att man slipper se ett antal inlägg som handlar om samma sak, man kan i lugn och ro botanisera bland inläggen och bilda sig en uppfattning om vad det nu är man funderar på.

Andra användare slipper dessutom gå in och påminna skribenten ifråga om att söka på forumet. Inget alltför roligt svar att få.
Jag minns själv mitt första inlägg, som handlade om hur man trimmade min 318i E46. Svaren var inte alltför entusiastiska.
Däremot hade jag verlkigen kul när jag sökte på forumet i ämnet, och hade kvällsläsning i ett antal dagar.

Så för att fatta mig kort: sök på forumet!
Får du inga svar så ge inte upp, fundera ut nya sökord, informnationen finns kanske där ändå!

X-
375
X-ray
325i -87
bra sagt Mr. Mr Shhh!

I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool!
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Visst är livet lite underligt ibland - jag har för mig att jag skrev det här inlägget i 3-serieforumet, och nu är det här?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.