|
|
|
|---|---|
zansibal |
Jag behöver lite instruktion angående hur jag demonterar hatthyllan i min e34. Jag ska tona bakrutan och samtidigt dra kablar till bilstereon, så allt blir mycket smidigare om jag tar dän den. Någon som vet, hyfsat detaljerat, hur man ska göra? /Richard >> BMW = Beste Motoren im Welt << |
zansibal |
Jag fixade det ändå, med hjälp av många olika gamla inlägg här på forumet :> /Richard >> BMW = Beste Motoren im Welt << |
|
Hejsan, har precis samma problem som du, Jag har en 535iA -90 e34, inget delat säte eller så, inga öglor för att lossa nån knapp! Jag hittar ingenting! Hur fick du lös hatthyllan? /Gustav |
|
|
Det är bara till att riva... bort med hela baksätet sen förstår du nog resten.. :) Mvh Jojje |
|
|
Jo men det var just det som var frågan, Hur F#n får man bort baksätet på bilen? hittar som sagt inte hittat någon knapp eller ögla eller någonting att dra i! Har provat att vara å slita i sätet både Rakt ut och uppåt! men sitter som sten! Hur gör man? |
|
|
När du lossar sittdynan tar du tag i framkant och drar den rakt upp och aningen bakåt samtidigt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.