|
|
|
|---|---|
|
Fick en 2:a av bilprovningen pga att ABS lampan lyser å när ja satte på sommarfälgarna så såg ja att det va en jord kabel lös i hjulhuset å trodde det va det som va felet men den gubben gick inte,så det lyser fortfarande! Va kan det vara för fel? | |
|
Det finns en utomordentlig sökfunktion här på forumet. kolla t.ex. Länk |
|
|
Tack Mr Shhh.....Va första gången ja va in här så det va ju bra att ja fick veta det. |
|
Bmwtokig |
Hej du! jag fixade en 316 e36 här om dan det som är felet på din bil är att abs sensorerna har gått sönder =Glapp. kostar 1500.- ny men det bins på bildemonteringen för 500:- det är inte så svårt att byta själv tar 10 minuter om man inte har tummen mitt i handen:-) |
|
Tack bmwtokig....Nej tummen sitter på rätt ställe,lånade ut bilen till min sambo för en tid sedan å när hon kom hem från jobbet så säger hon "det ryker om din bil" så ja går ut å kollar å där står den å kokar,går in igen å frågar henne om han inte sett på tempmätaren att bilen gått varm å får till svar "vart sitter den då" Det va bara å ringa en verkstad å dom skulle ha drygt 10000sek för å fixa en trasig topppackning å plana toppen,så ja köpte en rep handbok på bilteama å köpte erfoderliga reservdelar å rev motorn å en polar plana toppen....Pris för delar å jobbet polarn gjorde 4000sek.... Tack för svar.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.