|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
acey Den förlust du tänker på är till största delen utebliven fondspararutdelning och minskade andelsvärden för nämda sparare,men jag kan tänka mig att vi får stå för en del administrativa kostnader via premien idag som vi tidigare sluppit. Så till viss del håller jag med dig. liste 750in hade ur försäkringssynpunkt varit rätt val för dig i ditt boendeområde,dock hade övriga driftskostnader stigit så det kanske hade jämnat ut sig iallafall. Henrik |
|
|
bmw320i: känner igen det där....premiesättningen verkar fullständigt godtycklig. Verkar som om det är helt upp till vilken handläggare som lyfter luren när man ringer angående sin premie. __ Länk |
|
|
he rik: Vad betalar du i försäkring för din 328? __ Länk |
|
|
5400:- helår helförsäkring ink. hyrbil,skadegörelse och vilt. Kom billigt undan i år,nästan 10000 förra året. Har betalat 5000 helår halvförsäkrat på E30n(förra bilen)tidigare,skulle kostat mellan 12-20hel,vägrade betala det. Så jag har haft mina år med dyr försäkring och accepterat det pga. mitt bilval,det är inte därför jag har den inställningen jag har. Man får (som min far brukar säga)anpassa mun efter matsäcken. Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.