|
|
|
|---|---|
|
Länk Läs och njut! /P | |
|
*Obs!Bilen är ägt åv Tyska Princessan och är "individuel tylverkad" Sist jag kollade var tyskland en republik och inte en monarki? Snacka om att han som köpte den blev lurad ;)) |
|
|
Detta har diskuterats förut... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Vet inte exakt vad du syftar på men det där med "Tysk prinsessa" har redan varit uppe på diskussion här. Kan faktiskt stämma även fast tyskland inte är monarki. | |
Deliq |
Länk M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Det beror på hur man definerar en prinsessa. Min sambo är en prinsessa :) Kan kan komma väl till pass när man ska sälja bilen sen ;) |
|
|
Den har säkert ägts av en prinsessa. Det kryllar ju an grevar, prinsar, friherrar och deras kvinnor i Tyskland. Varje "landskap" har ju prinsessor. Mr C |
|
|
Länk Denna annons tycker jag är rätt lustig... Hur kan man utnämna sin M3:a till sveriges snabbaste!? LOL Jag vet i alla fall att det är en i lilla Ö-vik som har en M3:a med runt 800hk under huven. Tror att det piskar skiten ur denna M3:a... När jag ska sälja min bil tror jag att jag ska skriva: -Världens bästa bil säljes! =) |
|
|
Borde ringa till killen å jävlas lite. Sådär kan man ju inte skriva. "Sveriges snabbaste 320i Touring" :-) Jan BMWCS # 3966 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.