AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.347

Framrute dekal...

Tjena, nån som har nåt förslag hur en framrutedekal ska se ut. Det är lite trökigt med bara BMW Motorsport eller M Power eller nåt.
Om nån har nåt förslag så skicka det gärna till min e-mail:
andreas_johansson@home.se

BeeMWe playboy
dekal med text = hög 240raggfaktor

Teknikens värld 1974
Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil.

(M)irc Dalnet #bmwpower
Jag tycker att det ser lite tattigt ut, bättre att köra utan. Tona alla rutorna istället!

/ Rickard!

St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Fan, är ni inte klocka!! Jag har "Brush My Wig", funkar jättebra, vid alla rödjus, blondin kommer fram med stora kammen och bara vill kamma jättemycke...
sportsbmw
Oh fan, kanske borde skaffa en...... :)

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
Stente: vart fick du tag på "Brush My Wig" dekalen då?
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Låt se...Bin Laden Hair and Beauty Center??
Bj
357
Bjale_racing
325i 24v 93a
känns lite tattigt med rutdekal på bmw....

D är fegt o släppa gasen!
Ha Ha..........! Fy fan vad bonnigt........!!!!!! dekal...
*k
22
*kalllle*
Bmw 323 -86
Hej!!!

Många dekaler kan va feta men vissa inte...

Såg en 240-raggare med rutdekal där det stod

BYT FIL spegelvänt i framrutan... Visst kanske är kul när framförvarande tittar i backspegeln men men...
Själv har jag
BMW Power i framrutan sen är bakgrundsfärgen samma röd som bilen så det ser rätt OK ut men det är nog en smaksak om man vill ha det eller inte...

M.V.H./Kalle
325Ci
jag har en sån dekal på min bil. Men ingen text. Har en som e silverfärgad som lacken..ser faktikst fint ut =) en smaksak som sagt

Var kan jag få det i bilens färg, inget text, bara en fet remsa? (alpinvit o svart?)
325Ci
jag gjorde det på CombiText i helsingborg. fick de för 240:- inkl montering... men ja vet ej var du bor så..

Frantzen
kika efter nån skyltmakare lr reklambyrå, dom brukar kunna fixa sånt där

Turbo Diesel är det enda riktiga
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Mh Styling kan fixa det för 195 kr.Då får du själv bestämma färg och om du ska ha text så bestämmer du typsnittet och storleken.

bilmodecenter.se/mhs/mh_styling

Eller ring dom:031-405522
KaLLeSpeCiaaL
MICRO har sånt,billigt o bra,gjort de på min cab,det va enkellt,vart mycket snyggt,haft det 2månader,torkat mycke me torkarna o de,,bra kvalite=slits inte,,min bil är blå o blå remsa,,har mitt företagsnamn på den

men seriösast e väl att designa ett eget,,dvs=att texten ligger i filmen,inte att man har en remsa o klistar text på den,utan det ska va en enda remsa o texten i den,dom gör det me laser tror jag,,DYRT SÄKERT,men allra snyggast
Taffy
Blir tusen gånger snyggare om man klistrar den från insidan, får en mer "lackad" finish

Körkort, vad fan är det???
sportsbmw
Dekal i rutan, nja, nej TACK, ser lite väl TATTIGT ut! Men som sagt smaken är olika.....

mvh / Rickard!

/// BMW RULES ///
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Jag har mr cap proffstoning i framrutan alla STCC stuk. Jävligt snyggt och skönt när solen ligger på. Bilen diamantsvart och toningen i samma färg (det är mr caps mörkaste)

helt okej. dock 500 för film plus arbete.
de
10
dekalen
BMW 740ia -94
Gå in på www.dekalen.com/index2.htm och klicka på dekaltrim....
Aldric
Står "Evil Dennis" i min ruta ..

kunde inte hålla mig ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.