|
|
|
|---|---|
|
Tjena, nån som har nåt förslag hur en framrutedekal ska se ut. Det är lite trökigt med bara BMW Motorsport eller M Power eller nåt. Om nån har nåt förslag så skicka det gärna till min e-mail: andreas_johansson@home.se | |
BeeMWe playboy |
dekal med text = hög 240raggfaktor Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Jag tycker att det ser lite tattigt ut, bättre att köra utan. Tona alla rutorna istället! / Rickard! |
|
| Fan, är ni inte klocka!! Jag har "Brush My Wig", funkar jättebra, vid alla rödjus, blondin kommer fram med stora kammen och bara vill kamma jättemycke... | |
sportsbmw |
Oh fan, kanske borde skaffa en...... :) / Rickard! /// BMW RULES /// |
| Stente: vart fick du tag på "Brush My Wig" dekalen då? | |
| Låt se...Bin Laden Hair and Beauty Center?? | |
|
känns lite tattigt med rutdekal på bmw.... D är fegt o släppa gasen! |
|
| Ha Ha..........! Fy fan vad bonnigt........!!!!!! dekal... | |
|
Hej!!! Många dekaler kan va feta men vissa inte... Såg en 240-raggare med rutdekal där det stod BYT FIL spegelvänt i framrutan... Visst kanske är kul när framförvarande tittar i backspegeln men men... Själv har jag BMW Power i framrutan sen är bakgrundsfärgen samma röd som bilen så det ser rätt OK ut men det är nog en smaksak om man vill ha det eller inte... M.V.H./Kalle |
|
325Ci |
jag har en sån dekal på min bil. Men ingen text. Har en som e silverfärgad som lacken..ser faktikst fint ut =) en smaksak som sagt |
| Var kan jag få det i bilens färg, inget text, bara en fet remsa? (alpinvit o svart?) | |
325Ci |
jag gjorde det på CombiText i helsingborg. fick de för 240:- inkl montering... men ja vet ej var du bor så.. |
Frantzen |
kika efter nån skyltmakare lr reklambyrå, dom brukar kunna fixa sånt där Turbo Diesel är det enda riktiga |
|
Mh Styling kan fixa det för 195 kr.Då får du själv bestämma färg och om du ska ha text så bestämmer du typsnittet och storleken. bilmodecenter.se/mhs/mh_styling Eller ring dom:031-405522 |
|
KaLLeSpeCiaaL |
MICRO har sånt,billigt o bra,gjort de på min cab,det va enkellt,vart mycket snyggt,haft det 2månader,torkat mycke me torkarna o de,,bra kvalite=slits inte,,min bil är blå o blå remsa,,har mitt företagsnamn på den men seriösast e väl att designa ett eget,,dvs=att texten ligger i filmen,inte att man har en remsa o klistar text på den,utan det ska va en enda remsa o texten i den,dom gör det me laser tror jag,,DYRT SÄKERT,men allra snyggast |
Taffy |
Blir tusen gånger snyggare om man klistrar den från insidan, får en mer "lackad" finish Körkort, vad fan är det??? |
sportsbmw |
Dekal i rutan, nja, nej TACK, ser lite väl TATTIGT ut! Men som sagt smaken är olika..... mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
Jag har mr cap proffstoning i framrutan alla STCC stuk. Jävligt snyggt och skönt när solen ligger på. Bilen diamantsvart och toningen i samma färg (det är mr caps mörkaste) helt okej. dock 500 för film plus arbete. |
|
| Gå in på www.dekalen.com/index2.htm och klicka på dekaltrim.... | |
Aldric |
Står "Evil Dennis" i min ruta .. kunde inte hålla mig ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.