AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
434

Nån som fick parkeringskada i Jkpg idag?

Hej!! En jag känner var inne i Jönköping centrum och handlade idag, då fick hon syn på nån som hade svårt att backa ut från sin parkering. Personen i fråga råkade snudda en BMW 2 ggr (utan att märka det??) Personen avlägsnade sig från "gamla domusparkeringen" Om nån här har fått nån skada eller vet nån som fått det idag är det bara att skriva vidare i tråden så ska jag ger er Reg nummret på smitaren. Nästa gång kan det vara min bil och då är jag glad om nån kan fixa mina självrisker genom att ange den skyldige.
ta
90
tach
E36 325i
sånt här uppskattas, skit bra initiativ!!
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Ring upp personen som ägde BMW´n och meddela reg nr och att du var vittne.
Jag skulle bli så glad om någon tog sig den tiden.
För du tog väl även BMW´ns reg nr?
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Håller med Tach...Grymt bra initiativ...mera sånt här i fortsättningen. Aldrig kul med parkeringskador och sen dessutom att få stå för det själv...

STOR stjäna åt "Känslan"....

Mvh Jimmy
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
vad var det för BMW som blev påkörd?
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Eftersom parkeringsskador som anmäls till försäkringsbolaget blir en polisanmälan så är det lämpligt att lämna registreringsnummret till polisen.

Råkade ut för samma sak för ett par veckor sedan och fick efter några dagar ett brev fårn polisen där de lade ner ärendet pga att inga spaningsuppslag fanns.

Hur som helst så är det surt att betala 1930 SEK för att någon klåpare dels inte kan backa och dels smiter från sitt ansvar.

/Mats
Det var inte jag som tog reg nummret den var en vän som inte tänkte på att ta båda bilarnas nummer, bara den skyldiges.. Hon var rädd för att ge mig nummret på marodörens bil men jag fick fram det... kan ju inte varit en äkta BMW fantast som blev påkörd, då hade man ju fått svar här ;) ska ringa polisen och kolla om dom fått nån anmälan på parkeringskador på det datumet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.