|
|
|
|---|---|
Patte |
jag har råkat ut för skadegörelse på min 528iM -84 dom har snott ena sido kjolen och försökt att ta lös alla kjolar på den och samtidigt repat hela bilen (fult) ja jag vet bilen är gammal men det är en fin pärla som jag värderar högt, så min fråga är om man kan få ut nått av försäkrings företaget på sådant? tror ni dom lackar om hela bilen och att man får sido kjolen tillbaka på plats? det är ett m535 paket jag har runt om.. |
| Är bilen helförsäkrad och du har gjort en polisanmälan så behöver du bara betala självrisk. Skicka in en kopia på polisanmälan till försäkringsbolaget så fixar det sig. | |
Patte |
ok, jo den är helförsäkrad, tror du den tappar mkt i pris om man lackerar om den, jämfört om man har en fin orginal lack?? när man ska sälja den.. ok, men tack för tipset... //Mvh Patrik |
| På en så pass gammal bil borde en hellackering bara vara värdehöjande, åtminstone inte värdesänkande. | |
|
Spara kvitton och polisrapport tills du ska sälja bilen. Då kan du ju lätt bevisa att det är på grund av skadegörelse som bilen är omlackad... Många tar nog annars för givet att en omlackad bil är smälld =/ //Koffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.